XP, IE en 2 providers

Gestart door Stonebox †, 04 november 2002, 23:14:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stonebox †

XP werkt leuk. Met Internet Explorer en Outlook heb ik toegang tot mijn 2 providers. Als ik een 2e gebruiker aanmaak dan lukt het mij niet om onder die gebruiker providers te benaderen. Ik zou willen dat de ene gebruikers alleen de ene provider kan gebruiken en de andere gebruiker alleen de andere provider. Iemand die XP op een dergelijke wijze in gebruik heeft?

Groet: Stonebox.
Stonebox

Han

Hi Stonebox, welkom op PCN  :)

In principe heeft elke gebruiker in de map documents and settings zijn gegevensmap met daarin in een submap die local settings heet, een eigen outlook gegevensmap.
Wat je moet doen is ingelogd als gebruiker 1 in outlook alleen provider 1 aanmaken en ingelogd als gebruiker 2 alleen provider 2 aanmaken.
Dan moet het lukken.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Stonebox †

Bedankt voor je antwoord. Ik ga dit proberen. Voor IE werkte dit echter niet. Heb je daarvoor ook een suggestie?

Groet: Stonebox.
Stonebox

Han

Ook de favorieten staan in de map local settings en zou dus apart moeten kunnen voor elke gebruiker/ inlogger.
Heb je echt twee gebruikersaccounts aangemaakt, waarbij je apart in moet loggen?
Als dat goed is gegaan moet je in de map "C:\documents and settings" twee mappen zien staan met de inlognaam die je gebruikt hebt voor die gebruikers. Dat zie je alleen als je als administrator ingelogd bent en alle bestanden laat zien (dus ook de hidden bestanden.)
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Zandman

Is dit inmiddels opgelost Stonebox?
een dag niet gelachen
is een dag niet geleefd.