msn messenger, kan niet in postvak in.

Gestart door Format Arie, 13 september 2004, 16:52:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Format Arie

de kop van het onderwerp zegt het al, ik kom niet in postvak in van msn messenger. Status opend  langzaam maar geeft wel aan dat alle systemen stabiel zijn en draaien. Kom ook niet via startpagina.nl - hotmail in mijn post. Geeft melding "de pagina kan niet worden weergeven."
msn messenger zelf , met lijst kontaktpersonen, opend wel gewoon. Wat ik zelf heb gedaan tot nu toe, systeem herstel, norton windoctor laten draaien, virusscan, en msn 6.2 verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Iemand nog tips?

Han

MSN maakt gebruik van je *.net account. Waarschijnlijk is dat een hotmailadres. Prebeer eens gewoon in te loggen bij hotmail webacces met je account.
MSN heeft wel vaker storingen die dan zomeer ineens weer over zijn.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Format Arie

Ook via webacces kan de pagina niet worden weergegeven. Ik weet dat hotmail regelmatig eruitligt en plotseling terug is, maar hij geeft bij de status service aan dat alles in orde is en stabiel.  Ik wacht maar even af tot morgen.

Josette

Wie geen fouten maakt, maakt gewoonlijk niets! Groetjes van Josette

Gert

De pagina kan niet worden weergegeven.

Ligt niet aan jou Arie, gewoon afwachten
Locatie: +21.3 NAP

Han

Ik gebruik tegenwoordig WebMSN. Wel msn-en en niks installeren  :)

Net even getest maar via webMSN kom ik wel in m'n mailbox.
Het lijkt dus op alsof een bepaalde server het even niet doet. vandaar dat het bij de een wel werkt en bij de ander niet.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Format Arie