internet verbinding

Gestart door petralski, 16 november 2007, 17:40:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

petralski

Als lid van Pc-Navigator forum heb ik een vraag waar ik niet uit kom.
Ik ben door een verhuizing gedwongen om mijn internet verbinding tot stand te brengen met een draadloze verbinding.
Mijn provider is Hetnet. Ik gebruik de experiabox van Kpn.
Alles is geïnstalleerd met XP professional sp2 en werkt voor de rest prima. Voor de draadloze verbinding zorgt een Siemens Gigaset USB adapter 108.
Wanneer ik de pc opstart komt er niet altijd automatisch een verbinding tot stand. Ik moet dan met rechts klikken op het ikoon in het systeemvak en dan op hertstellen, dan werkt het daarna wel.
Heel af en toe krijg ik met opstarten de verbinding in een keer, maar dat is maar zelden.

Wat kan ik er aan doenom te zorgen dat die verbinding er direct is???

groeten petralski

Han

Hi, ik zie dat je de weg voor het stellen van een vraag gevonden hebt  :goed

Ik zou de verbinding niet steeds herstellen maar de "Siemens Gigaset USB adapter 108" verwijderen en even opnieuw installeren. Dan weet je zeker dat alle bestanden om verbinding te maken in orde zijn en dat de gegevens voor je netwerk juist ingevuld zijn.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Han

Het is inmiddels 14 december 2007. Ik neem aan dat het probleem waarvoor dit topic geopend werd allang opgelost is, anders was de topicstarter er wel op teruggekomen. Jammer dat je niet de moeite meer neemt om op je vraag terug te komen.

Dit topic gaat dicht. De topicstarter kan het topic zo nodig laten heropenen middels een PM aan een van de teamleden.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!