IDM - Internet Download Manager

Gestart door teig, 12 april 2009, 19:29:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

teig

hoii

sinds een tijdje springt mijn IDM internetdownloadmanager al gauw in beeld. Dit al als ik enkele willekeurige linken via de snelkoppeling open...

Weet jij miss iets?  :)

Han

Gebruik je nog Win98(SE) en WinME?? Je had je vraag namelijk geplaatst in het forumonderdeel voor vragen over Win98/ME. Ik neem aan dat dat een foutje was dus heb ik je vraag verplaatst naar "Internet" waar we de vragen doen over software die op internet gebruikt wordt. "Internet Download Manager" is een programma wat niet bij wondows hoort maar wat je apart installeert. Vandaar ook geen vraag voor in de Windows categorie maar voor de internet categorie.

Ik ken het programma verder niet. Ik gebruik de in windows aanwezige download manager. Die voldoet hier. Geen idee waarom IDM te pas en te onpas opent bij het klikken op een link.
Misschien een instelling in het programma. Anders gewoon eens helemaal verwijderen en opnieuw installeren zodat ie de default instellingen weer terug neemt.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Bugs

Geen antwoord meer, dus of het probleem is opgelost óf het probleem is niet belangrijk meer voor de topicstarter.
Slotje.  :locked
Groetjes van Bugs