Waarschuwing door Gmail

Gestart door anykoen, 29 augustus 2008, 15:21:19

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

anykoen

Sinds een paar weken krijg ik waarschuwingen van Hotmail, zoals:
"Bericht op server blijven staan: "Statement of fees 2008/09""

Dat is heel aardig van Gmail, maar ik kan er niets mee.
Ik heb al in de help van Gmail gekeken, maar daarin staan alleen antwoorden op voorgebakken vragen. Ik heb geen mogelijkheid gevonden om Gmail te benaderen.
Ik heb ook diverse virusscanners e.d. laten scannen, maar dat levert ook niets op.
Ik laat het nu maar verwijderen als spam, maar nu het een paar keer per week voortkomt, wil ik er toch meer vanaf weten.
Dus: wat is het en hoe kom ik er van af?
Alvast bedankt.
Paul

Han

Gaat het over hotmail of gmail?

Laat je je gmail/hotmail binnenkomen in Outlook Express of of log je in op de site van gmail/hotmail?

Volgens google berichten betreft het hier een spam email. Even inloggen op je gmail/hotmail account en het mailtje daar dan verwijderen lijkt me een goede oplossing. Dan is het mailtje in ieder geval van de server af.

Webmail van gmail vind je hier: http://gmail.google.com/gmail
Webmail van hotmail vind je hier: http://www.hotmail.com/
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

anykoen

Hallo Han,

inloggen op de site van Gmail; dan af en toe (de laatste tijd meer toe dan af) de waarschuwing van Gmail. Soms is er een pauze van een paar weken en dan komen ze weer.
Ik meld de mail nu maar terug als spam-melding en dan blijft het verder weg.
Als het verder geen kwaad kan, blijf ik ze maar terugmelden aan Gmail; eens zal het wel overgaan.

Paul
Paul

Han

Ze melden als spam kun je doen maar omdat er steeds andere mailadressen voor spam worden gebruikt heeft dat weinig zin, denk ik. Je kunt de betreffende berichten toch gewoon weggooien uit je gmail-account?
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

anykoen

ja, ik kan ze natuurliijk weggooien, maar ik ben toch altijd alert op virussen en dergelijk gespuis. Terugsturen als spam geeft me een veiliger gevoel.
Maar bedankt voor het commentaar

Paul
Paul