Crash tijdens het spelen van World of Warcraft

Gestart door Black Panther, 26 april 2007, 12:48:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Black Panther

Goed, zo gezegd zo gedaan :)
ik heb dus de laatste tijd wat problemen met het spelen van wow (World of Warcraft). Het gebeurt geregeld dat ik een blauw scherm krijg.
Het was eerst zo dat ik helemaal niet kon inloggen want elke keer als ik dat deed: blauw scherm. Spel heeft een repair functie en na repair en resetten instellingen kon ik wel inloggen. Helaas gisteren op een willekeurig moment... crash. De precieze melding weet ik ff niet uit mijn hoofd maar het is iets als: fout bij het lezen van geheugen. Iemand zelfde probleem of ideeen?
if you watch the movie Titanic backwards, it's about a magical boat that saves people.

Han

Het is toch wel belangrijk om precies te weten wat je voor error je precies krijgt bij je BSOD. Misschien kunnen we daarvandaan iets vinden.
Kun je er iets over terugvinden in je systeem of applicatielogboek van xp? (error nummer?)

* Het is een origineel spel, neem ik aan?
* Spel verwijderen en opnieuw installeren heb je al gedaan?
* Alle beschikbare updates / patches voor het spel zijn geinstalleerd
* Is dit het enige probleem wat je PC heeft of zijn er meer problemen met hardware/software?

Heb je een nvidia videokaart, lees dan dit topic door. Daar staat dat een bepaalde nvidia driver versie random BSOD's geeft in WoW.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Black Panther

*uiteraard orgineel ja
*Opnieuw geinstalleerd omdat ik het probleem had.
*alle updates zijn geinstalleerd.. spel geeft aan wanneer het updates mist en zal ze daarna ook zelf automatisch downloaden. Daarbij heb ik de repair functie gebruikt waarbij hij nagaat of elk bestandje er is.
*yes het enige probleem

Ik heb idd een nvidea kaart zal thuis het artikel doorlezen en als ik meer weet over de foutmelding zal ik ook dit bericht even aanpassen.
Bedankt alvast voor je reactie  ;)
if you watch the movie Titanic backwards, it's about a magical boat that saves people.

Black Panther

Het lijkt erop dat hij gewoon eenmalig vast liep want ik heb het blauwe scherm niet meer gezien.
Het repareren van de files en het resetten van de instellingen was dan misschien toch de oplossing.
Misschien dat dat artikel wat je me gaf over te veel warmte er ook mee te maken heeft? heb mijn pc iig wat meer ruimte gegeven hopen dat het dan wat beter koelt.
if you watch the movie Titanic backwards, it's about a magical boat that saves people.

Han

Okee, dan sluit ik 'm hiermee af.
Mocht het toch weer gebeuren PM me dan even, dan gooi ik dit topic weer open.  :)
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!