Na update Nero , error "CPU is unworkable or has been changed"

Gestart door Eric T, 12 januari 2005, 22:42:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Eric T

Hellup!!!!!!!

Gisteren heb ik twee downloads(reloaded versie) opgehaald voor nero6 en geinstalleerd.
Vandaag wilde ik een opstartschijf maken maar er gebeurde niks, toen dacht ik laat maar dus zet ik de pc. in standby toen gebeurde het volgende: de cursor bleef hangen en reageerde niet meer, toen gebruikte ik ctrl alt delete om deze taak te beeindigen.Maar deze reageerde ook niet , toen dacht ik dan maar de pc een keer resetten.
En nu verschijnd er iedere keer als de pc opstart in het zwarte scherm het volgende: CPU is unworkable or has been changed.
please recheck-CPU softmenu.
Echter als ik op F1 druk start hij wel door maar niet meer uit zichzelf.
oh oh oh wat heb ik nu gedaan wat is er aan de hand???????
groetjes ET.

Han

Hmmm dat waren toch wel legale downloads hé Eric?
Anders heb je jezelf misschien een hoop narigheid op de hals gehaald (trojan/virus).   :kweetniet

Wat ik van je begrijp is dat je PC ondanks het probleem nu wel opstart en dat je erop kunt werken?
De problemen zijn ontstaan na installatie van de twee nero updates. Mijn eerste actie zou dus zijn om Nero te verwijderen.
In eerste instantie via configuratiescherm/software en als dat niet lukt met een eerder herstelpunt (systeemherstel)
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Eric T

Hallo han,

Bedankt voor je reactie , de update was wel legaal ik heb inmiddels de leverancier gebeld van mijn computer.
Deze vertelde dat het niets te maken had met de update, maar dat het in de hardware zit.
Dit kan je in de bios controlleren maar daar heb ik nul nada verstand van , het is overigens een paar minuten werk, dus ga ik er morgen avond even langs met mijn PC.

Nogmaals bedankt en tot de volgende ronde.

Je kunt dit topic afsluiten greetings ET.

Han

Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!