Spel wild rides waterpark factory werkt niet

Gestart door blixi, 06 januari 2005, 12:50:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

blixi

Ik begrijp hier niks van, het systeem voldoen aan alle eisen, (beide computers). Maar zodra we het spel willen gaan spelen, dan wordt het beeld zwart en gebeurt er verder niks meer. Wie kan ons helpen?? Het spel is van Activision, ik kon bij hun op de website geen info vinden hierover. Mijn zoontje van 11 is erg teleurgesteld dat zijn spel het niet wil doen. Dus wie kan ons verder helpen??


Alvast bedankt,


blixi

Edit Bugs: topictitel verduidelijkt
Soms word ik er gek van!
Meestal moet ik er om lachen!

Zandman

Heb je de laatste drivers van de video kaart geinstalleerd ?
Ik kan ook heel weinig info vinden over het spel heb je de url naar de website van de fabrikant voor mij zodat ik daar voor je kan kijken of er misschien een oplossing is
een dag niet gelachen
is een dag niet geleefd.

Bugs

Dit is de website van de fabrikant, maar daar staat verder geen informatie over het spel. Voor zover ik kan beoordelen is het een budgettitel, en niet meer in productie (uitgebracht op 20-05-2003).
Wel heb ik bij customer support op de website dit gevonden. Hoewel de titel alleen maar Wild Rides is lijkt het mij om hetzelfde spel te gaan. Je zou kunnen overwegen om je vraag aan de fabrikant te stellen.

Meer informatie over het spel (zoals de systeemeisen) is hier te vinden.

Geen idee wat er mis kan zijn. Ik neem aan dat het om een originele cd gaat, en niet om een kopie?
Groetjes van Bugs

Han

Mijn ervaring met spellen is dat je de systeemeisen die op de doos staan met een korrel zou moet nemen. Vaak zijn dat de minimumeisen waaraan je systeem moet voldoen en dan draait zo'n spel lang niet lekker.
- Heb je andere grote games op de PC staan die wel werken.
- Wat voor videokaart heb je en hoeveel RAM en vrije schijfruimte?

Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

blixi

Ik kan hier nu niet mee verder vanwege een ander en veel groter probleem, zie topic in Harware

Groet, blixi

Edit Bugs: Het is inmiddels 01 maart 2005.
Ik neem aan dat het probleem waarvoor dit topic geopend werd is opgelost.
Dit topic gaat dicht. Op verzoek van de topicstarter kan het door een teamlid weer geopend worden.
Soms word ik er gek van!
Meestal moet ik er om lachen!