Help Probleem met Systemworks 2004

Gestart door blixi, 21 december 2004, 19:51:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

blixi

Help,

ik ben ten einde raad. Omdat ik windows XP opnieuw moest installeren (vanwege het feit dat ie mijn usb poorten door elkaar gooide, met als resultaat dat ie ze niet meer kon vinden)
Toen ik daarmee klaar was moest ik ook Symantec Systemworks 2004 weer opnieuw installeren, maar dit wil dus niet lukken.
Het begint wel met installeren, maar zodra hij bij Publishing Product Information is dan gaat het mis. En vraagt hij of ik het opnieuw wil proberen of wil annuleren.

Ik had alles wat er op de comp, aanwezig was met betrekking tot symantec verwijdert zelfs in het register. (het betreft hier wel legale software trouwens)

Ik hoop dat iemand hier mij verder kan helpen, want ik ben bang dat als ik een nieuwe versie (2005) koop hetzelfde probleem zal voorkomen.


Alvast bedankt,

Groet Blixi
Soms word ik er gek van!
Meestal moet ik er om lachen!

Zandman

Heb je xp geinstalleerd na een format of heb je hem erover heen gezet?
een dag niet gelachen
is een dag niet geleefd.

blixi

ik dacht dat ik een format had gedaan, maar ik begin wel te twijfelen nu.
clear install heb ik gedaan. Ik ga het morgen nog maar eens proberen denk ik.

Ben nog geen steek verder, helaas

Maar wie weet wat morgen brengt en alvast bedankt voor de reactie(s)

Groet Blixi
Soms word ik er gek van!
Meestal moet ik er om lachen!

Han

Via deze site kun je technische ondersteuning  krijgen in het Nederlands voor symantec producten. Stel daar je vraag en een symantec expert laat je weten hoe je dit op moet lossen.

Er zijn overigens al tig mensen met hetzelfde probleem geweest die ook hun vraag al gesteld hebben. dat kan je daar ook terugvinden.
* ga naar deze pagina van symantec
* Tik in het vakje naast "zoeken" de tekst Publishing Product Information, zoek in alle berichten
* Op de pagina die je dan ziet, zie je vragen van mensen met hetzelfde probleem + de oplossing van je probleem
 
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

blixi

Hartstikke bedankt voor jullie snelle reacties !

Het is nu 02.59 uur en ik ben net klaar met een totale format van de C schijf en het opnieuw installeren van alle software/hardware.

Gelukkig is het probleem nu opgelost!

  :uno Groet Blixi  :goed  :cool   :uno
Soms word ik er gek van!
Meestal moet ik er om lachen!

Han

Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!