allerlei freeware voor je website en zo

Gestart door Angel, 18 september 2002, 07:44:52

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Angel

Op dit adres: Free Serif software
kun je gratis programma's downloaden om animaties, 3D teksten en logo's, kaartjes en zelf website's te maken. Heb het gescand met adware en het is helemaal schoon. Het is wel allemaal in het Engels

Angél
Carpe Diem

Han

Op zulke sites gaan er altijd bij mij allemaal belletjes rinkelen omdat je dit soort programma's normaliter niet voor niets krijgt. De reviews die erbij staan komen mij niet over alsof ze echt door gebruikers geschreven zijn. Tis allemaal nét even té lovend.
Enfin, voordeel van mijn twijfel krijgen ze.  ;)

Jongens denk erom, áls je die programma's daar download dan vragen ze heel veel gegevens van je. Zelfs je adres willen ze weten. Ben bang dat je gegevens dan op straat komen te liggen dus verzin gewoon wat daar. Downloaden kan evengoed.
Heb je alle programma's gedownload en gescand Angel, of één ervan? Welke heb je uitgeprobeerd. Kun je iets over dat programma vertellen?
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Han

Ik heb Drawplus van die site gedownload en geinstalleerd.
Na installatie geen spyware gevonden.  :)

Bij het voor de eerste keer starten van het programma moet je het programma gratis registreren om een activerings-key te krijgen. Zonder die key kan je het programma niet starten. Ook dan vragen ze weer het hemd van je lijf en ook dan kan je nepgegevens invullen. Let erop dat je op die registratiepagina de 3 vinkjes weghaalt bij de 3 mailinglists!!
Ze sturen een activerings-key naar je mailadres. Ik heb daar een hotmail-account voor gebruikt en had de activerings-key zo binnen.
Het programma zelf ziet er mooi uit. Veel mogelijkheden. Ongelooflijk dat het gratis is.  :)

Dit heb ik er ff snel mee in elkaar gefröbeld, maar je kan er véél mooiere dingen mee maken  ;)

Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Angel

Hoi Han

Ik heb ze allemaal gescand en niks gevonden en het zijn echt leuke programma;s en ja ze vragen veel maar heb inderdaad een dolfijn mailadres opgegeven. Bij adres heb ik opgegeven:
straat: zegiklekkerniet
en zo verder alleen moet je zorgen voor een geldig mailadres voor de activeringskey voor de rest vul je onzin in hihihi.

Angél
Carpe Diem