bestanden afspelen mediaspeler

Gestart door Angel, 18 augustus 2002, 19:09:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Angel

Ik heb geprobeert de linken af te spelen gegeven in het topic leuke websites die van de achtbanen ik heb mediaspeler 8.0 maar het lukt me op geen enkele manier niet met de url kopiëren niet rechtstreeks hoe kan dat?
Carpe Diem

Helen

Geen idee :-X Bij mij doen ze het gewoon rechtstreeks van de url van Han
NON BLATERARE, SED POLIRE!

Han

Misschien mis je een codec om af te spelen Angel?

Bij mij heb ik in de mediaplayer ingesteld dat hij onderstaande bestanden af moet spelen :


Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Angel

Nee alles is geselecteerd dat is het dus niet en ik heb XP dus de nieuwste versie
Carpe Diem

Han

Installeer 'm maar opnieuw Angel.
Lees net dat je de internet radio van bjo ook niet af kan spelen.

Euhh heb je een firewall?  Dat kan het ook zijn.
Als je zonealarm draait haal dan even alles weg daar bij "programma's" wat je ziet van de mediaplayer. Start dan bjo's internetradio opnieuw. Als alles okee gaat, dan vraagt zonealarm weer opnieuw toestemming en moet het okee zijn.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Angel

Ik heb norton personel firewall net zo ingesteld dat mediaspeler altijd toestemming krijgt maar maakt niks uit.

Opnieuw installeren weet ik niet hoe dat moet heb er geen cd-rom ook niet van XP heb alleen een diskette
Carpe Diem

Han

Ben aan het zoeken op de microsoft site Angel. Daar moet ie staan.
www.microsoft.nl en dan downloads.

Hebbes, hier staat ie.
Ik zou hem er gewoon overheen installeren.

Bjo's uitzending is inmiddels voorbij. Dus daarmee kan je niet meer testen.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Angel

Heb zelf ook gezocht Han dat is alleen de update en dat maakt dus helemaal niks uit zal er maar gewoon mee moeten leven hihihhi lukt dus niet
Carpe Diem

Angel

hij geeft bij alles dezelfde melding:

Kan dit  bestand niet afspelen maak verbinding met het internet of plaats de verwisselbare media waarop het bestand zich bevind in het station en probeer vervolgens het bestand opnieuw af te spelen.

Ik heb dus wel degelijk verbinding met het internet en de mediaspeler op online ingesteld
Carpe Diem

Josette

Angel,

werk jij ook met Xp?
Bij mij gaat dan dat kleine spelertje links onderaan de pagina in msn van alleen open.


Josette
Wie geen fouten maakt, maakt gewoonlijk niets! Groetjes van Josette

Han

Vette kans dat Norton Personal Firewall de data tegenhoud.
Die firewall kan je vaak niet goed instellen. Zet die maar es uit en probeer je mediaplayer dan nog maar es.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Angel

Nee is het ook niet Han had ik al geprobeert om Norton uit te zetten ook geen succes
Carpe Diem

Josette

Bij mij staat alles aan en het werkt wel.

Josette
Wie geen fouten maakt, maakt gewoonlijk niets! Groetjes van Josette

Han

Tja dan houd het voor mijn ook op, Angel. Ik heb met die firewall van jou al héle rare dingen zien gebeuren.

Op de site van Microsoft is de enige Mediaplayer 8.0 download diegene die ik hierboven al gepost heb. Op het web is verder alleen nog maar versie 7.1 te vinden.
Normaal kan je de mediaplayer via configuratiescherm software bij de windows onderdelen verwijderen en weer opnieuw installeren. In WinXP gaat dat kennelijk anders, want ik vind 'm niet terug. Ook niet als verborgen item.
Misschien maar even wachten, totdat je versie 8.0 kunt downen van internet?
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Angel

Toch bedankt Han tja volgens mij heb ik een chineese computer daar gebeuren wel meer rare dingen mee hé  ;D

Ach ja kan wel mp3 afspelen dan maar geen achtbaantjes kijken en met jullie meedoen op het topic internetradio er zijn ergere rampen hihihihi
Carpe Diem