eindwerk in powerpoint

Gestart door quarita, 24 juni 2003, 20:34:51

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

quarita

Hoi;
Voor een jonge gast die zijn eindwerk moet maken met powerpoint,zoek ik Free templates(pot bestanden) die eens wat anders zijn dan deze bijgeleverd(standaard bij powerpoint)Heb zelf ook al wat rond gesurfd maar de meeste zijn oftewel betalend,oftewel oersaai...
Iemand een ideetje??
Groetjes quarita

bjo

[move]there is no power like xp power[/move]

quarita

Hey bjo;fijn dat je reageert  :-* Maar die probeerde ik ook al,als je erop klikt kom je 99% op een betalende terecht..of zoals ik zei hiervoor ;op de courante(=saaie)

Han

Zo beroerd zijn die ingebouwde templates toch niet dat hij die niet kan gebruiken voor een eindopdracht?
Wil je andere dan zal je er idd meestal voor moeten betalen omdat er copyrights op zitten.  :-X
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Josette

Misschien kan je hier iets mee?

KLIK HIER!

of deze..........is wel Engels.

KLIK HIER!

Groetjes,
Josette  :zwaaien
Wie geen fouten maakt, maakt gewoonlijk niets! Groetjes van Josette

quarita

Hey Han,
het is niet de eerste keer dat hij een eindwerk maakte met powerpoint...en natuurlijk wil hij graag eens een andere layout(...En het moeten wel pot bestanden zijn :-X)Zelf ken ik daar niet zoveel van.
Bedankt Josette,maar heb de indruk dat deze specifiek voor office zijn  :-\ Nogmaals zelf ken ik er niet zoveel van  :-*
groetjes Quarita

Josette

Hoi,

Power Point is van Office hoor.

Josette  ;)
Wie geen fouten maakt, maakt gewoonlijk niets! Groetjes van Josette

Gerard

powerpoint is van office inderdaad, maarre op elke computer zit toch tegenwoordig powerpoint?  :-X
Powerpoint is een zooooooo mooi programma je kan er bijna alles meej doen, en vooral een verslagje maken met powerpoint is zo gedaan.  :)


Edit Bugs : Het is inmiddels 27 september 2003. Ik neem aan dat het probleem waarvoor dit topic geopend werd opgelost is. Dit topic gaat dicht. Op verzoek van de topicstarter kan het door een teamlid weer geopend worden.