wat vind men van geluid in sites?

Gestart door Brutus2, 12 juli 2004, 11:33:52

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Brutus2

ik heb even een korte vraag puur en alleen om wat argumenten te horen over achtergrond geluiden op sites.
Ik doe dit omdat ik zelf waarschijnlijk ook een achtergrond muziekje wil gebruiken alleen dan met een start en stop knop.

De vraag: Is muziek op een site irritant?

alvast bedankt

Martijn

mijn mening is simpel:

Muziek op een site (en dan zeker het irritante gepingel van een midi)  is voor een reden om heel snel naar een andere site te gaan, ik heb er een gruwelijke hekel aan.

Vergeet niet dat veel mensen tijdens het surfen een muziekje aan hebben staan op de pc en als er dan een site met een muziekje doorheen komt, tja dan kun je zelf wel raden wat er dan gebeurt.
Om oud en wijs te worden moet je eerst jong en dom zijn geweest

Zandman

Ook ik vindt muziek op een site irritant voor mij een reden om of de geluidsknop laag te draaien ,als ik de inhoud verder wel intressant vindt
Of snel weg te wezen
Hetzelfde heb ik met sites waar erg veel bewegende elementen op staan dan ben ik weer heel snel vertrokken van zo'n site
een dag niet gelachen
is een dag niet geleefd.

Brutus2

en als ik er nu een balkje bij doe zodat je het zelf aan en uit kunt zetten?

Martijn

Zet die dan standaard op de keuze: Uit dan jaag je ook geen bezoekers weg en kunnen ze er zelf voor kiezen de muziek uit te zetten  :)
Om oud en wijs te worden moet je eerst jong en dom zijn geweest

Han

Ik hou er ook beslist niet van. Er zijn maar heeeeeeeeeel weinig sites waar een midi iets toevoegt aan de site. Je hebt zelfs sites die een MP3 als achtergrondgeluid gebruiken. nDan duurt het laden "lekker lang"  ::)

Als een site hier niet binnen 10 sec volledig geladen is dan surf ik verder. Ik hou ook niet van drukke gif's op een site en een onsamenhangende navigatie.
Je moet aan de eerste pagina kunnen zien waar een homepage over gaat. Lijkt je dat niks dan surf je verder.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Pimmetje

Ïk houd ook niet van muziek op een site, het irriteert me en ik ben meteen weer vertrokken, zelfs met aan/uit knop  ;)
pimmetje

Brutus2

www.shitload.tk <-- en zo dan is dat irritant alleen een korte intro

Han

Ja, ik vind van wel. Het voegt niets toe aan de site
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Zandman

Zou voor mij nog steeds reden zijn om die site snel weg te klikken.
een dag niet gelachen
is een dag niet geleefd.

Brutus2