weblinks in outlook

Gestart door Frankie, 09 december 2003, 11:00:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Frankie

Hallo
Ik vond dit forum net met wat enig zoekwerk op het www.
Ik kreeg een vraagje van een kennis van mij over de weblinks die wel eens in een toegestuurd mailtje staan.
Als ik daarop gaat staan wordt het een handje en als ik klik dan ga ik direct naar die pagina toe op het www.
Maar als die kennis er op gaat staan wordt het wel een handje ..maar hij kan klikken wattie wil..maar gaat niet naar de desbetreffende pagina toe .
Nu was mijn vraag natuurlijk hoe kan hij dat verhelpen.Is er ergens een optie in outlook om dat te veranderen ??
Misschien is het een heel simpel vinkje wat je ergens moet aanvinken,maar ik kan het ook niet vinden.
Ik hoop dat iemand het antwoord heeft  8)

bjo

dat is een beveiliging als ie er persee naar toe wil kan die het adres beter kopieren en in zijn web browser plakken en dan naar die site toegaan
die beveiliging zit erop voor bescherming tegen wormen en virussen
[move]there is no power like xp power[/move]

Frankie

Citaat van: bjo op 09 december 2003, 11:03:25dat is een beveiliging als ie er persee naar toe wil kan die het adres beter kopieren en in zijn web browser plakken en dan naar die site toegaan
die beveiliging zit erop voor bescherming tegen wormen en virussen

Hi
bedankt voor de snelle reactie..!
Maar kan die beveiliging veranderd worden ??
Bij mij werkt het wel en bij hem dus niet ..Ik hoor het graag  :)

bjo

Internet Explorer openen vanuit Outlook Express

Wijs in het menu Help de optie Microsoft op het web aan en klik op de gewenste weboptie.
Klik bijvoorbeeld op Zoeken op het web als u een website, een persoon, een bedrijf of een organisatie wilt zoeken .


Edit Bugs: Het is inmiddels 23 januari 2004.
Ik neem aan dat het probleem waarvoor dit topic geopend werd is opgelost.
Dit topic gaat dicht. Op verzoek van de topicstarter kan het door een teamlid weer geopend worden.

[move]there is no power like xp power[/move]