Knop verzenden

Gestart door Stofke, 01 december 2003, 01:55:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stofke

Nu heb ik iets raars voor. Normaal kun je, bij het opstellen van je mail nadien bij het verzenden op de knop verzenden drukken ofwel Ctrl-Enter. Nu is het zo dat mijn knop "verzenden" niet meer zichtbaar is. Ook als ik naar "aanpassen" ga en dan bij "bestand" kijk vind ik nergens "verzenden" terug ???
There's only one thing in the world worse than being talked about and that is not being talked about

Han

Is dat in "Outlook" of in "Outlook Express" Stofke?

Sinds wanneer is dat. Na installatie van een patch of na instellen van settings of zo? De verzenden-knop is toch niet zomaar ineens weg??
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Stofke

Hallo Han

heb daarjuist nog wat zitten proberen en ik denk dat ik de oorzaak gevonden heb, hier de uitleg  :) :

'k heb zo'n 5-tal backups staan op één van mijn partities, 'k had onlangs zowat programma's getest en nadien een backup teruggezet van toen ik nog maar juist mijn office XP had geinstalleerd. 'k Was dus bezig mijn outlook volledig aan het aanpassen volgens mijn normen en toen zag ik, als ik een mail wou verzenden, dat de knop "verzenden" niet meer zichtbaar was, ook nergens terug te vinden bij bestand. Wat blijkt nu, ik moest natuurlijk ook nog mijn emailaccount instellen, toen ik dit account had geconfigureerd en een mail wou opstellen was de knop "verzenden" er weer. Natuurlijk nogal logisch dacht ik maar toch, 't is nu in orde maar is toch raar dat de knop er niet op komt alvorens de account ingesteld is. Maar kom, weeral iets dat we bij weten hé!

groeten
There's only one thing in the world worse than being talked about and that is not being talked about

Han

Hmmm dat klinkt als Microsoft logica. Geen ingesteld mailaccount...., dan kan je niet verzenden en heb je dus ook geen verzendknop nodig.  ::)

Weer wat geleerd vandaag  ;D
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Stofke

Ja idd logica maar 'k had eerder gedacht dat de knop wel zichtbaar zou zijn maar niet geactiveerd  ;D
There's only one thing in the world worse than being talked about and that is not being talked about