backup email en favorieten.

Gestart door Format Arie, 04 oktober 2003, 21:08:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Format Arie

Heb de handleiding bij pcn specials gevolgd. Krijg alles terug gezet, maar niet  mijn post. Die ben ik kwijt. :( :(

Han

Van welke versie van Outlook Express heb je een Backup gemaakt, en in welke versie probeer je het weer terug te zetten?

Kan wel :
Backup van de OutlookExpress5-map maken en die weer terugzetten na de installatie van je PC in Outlook Express versie 5 of 6

Kan niet :
Backup van de OutlookExpress6-map maken en die weer terugzetten na de installatie van je PC in Outlook Express versie 5
Update in dit geval je Outlook Express eerst naar versie 6 en zet dan pas de map Outlook Express uit je backup terug.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Format Arie

Nee Han, precies dezelfde is terug gezet als die er op stond.
Rare is dat ik voor de zekerheid 2 backup mappen had gemaakt met hetzelfde. (voor de zekerheid.)
Kan het zijn dat het volgende de fout is geweest??:
Heb de inhoud van de map, en niet de map zelf van backupmap 1 terug gekopieeerd naar inhoud map outlook express op C.
Daarna stond In outlook express en backup map 1, EN OOK MAP 2, alleen nog maar het welkomsmailtje van outlook express.
Dat het dezelfde outlook express versie betreft blijkt denk ik, uit het feit, dat de adressenlijst wel werkte en behouden bleef na inmporteren.

Han

Het wab-bestand importeren werkt in elke versie, dus da's geen criteria.  ;)

Normaal kan je in de outlook express map al aan de dbx-bestanden zien dat het de map is waarin je werkt. Maak je in Outlook Exprees bijvoorbeeld een map aan die "bewaren" heet, dan zie je in de Outlook Express map een bestand dat Bewaren.dbx heet.

Heb je wel een backup gemaakt van de goede map?

Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Format Arie

Jawel. Rare was dat ik twee backup mappen had gemaakt (voor de zekerheid ;D) Na mijn ENE aktie, zat er in beide backup mappen , net als in outlook express, geen post meer.

Han

Dan heb je toch iets niet helemaal goed gedaan met kopieren, vrees ik want de procedure zoals ie beschreven staat klopt echt.
De map die er direct na de installatie staat is leeg, op het welkomstbericht van outlook Express na. Dat is de map die jij nu ziet.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Format Arie

juist, en dan is het een kwestie van Kopieeren vanuit de backup map op D, naar outlook express op C.
Maar er is nu toch niets meer aan te veranderen dus............ :-[

Han

Okee, dan sluiten we dit topic maar af  ;)
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!