Outlook 2000 en NAV2002

Gestart door Stofke, 13 juli 2002, 11:40:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stofke

Hallo

is het mogelijk mijn outlook 2000 of mijn NAV2002 zo in te stellen dat hij geen mpg bestanden doorlaat?

groeten

stofke
There's only one thing in the world worse than being talked about and that is not being talked about

Ambiorix

Open je Norton Antivirus
Klik op 'Uitzonderingen'

Voeg toe => *.mpg

Dat zou moeten helpen denk ik. Je kan dat steeds testen door jezelf een mpg'je door te sturen en zien wat NAV doet...

grtz

Ambiorix

Han

Denk dat als je dat zo instelt in NAV, dat NAV de mpg alleen niet scant.
Hij laat 'm dan wel gewoon door.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Stofke

Hallo

hij laat het mpg bestand inderdaad gewoon door; Heb voor de moment nog geen oplossing gevonden, ik blijf verder zoeken.

groeten

stofke
There's only one thing in the world worse than being talked about and that is not being talked about

Han

Misschien lukt het wel met firewall-software?
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Stofke

Ha, zal es kijken zie bij mijne Norton firewall.
Info volgt.

groeten

stofke
There's only one thing in the world worse than being talked about and that is not being talked about

Stofke

Alles geprobeerd, zonder resultaat, mail haalt nog altijd mpg bestand binnen?  :(

groeten

stofke
There's only one thing in the world worse than being talked about and that is not being talked about

Han

Heb hier ook es gekeken. Ik draai hier ZoneAlarm Pro als firewall software.
Daarin kan ik in het gedeelte "mailsafe" ervoor zorgen dat bestanden die met mail binnenkomen met een mpg-extentie, door ZoneAlarm hernoemd worden. filmpje.mpg heet dan na het ophalen filmpje.zl7
MPG-bestanden worden dan nog wel opgehaald maar kunnen niet algespeeld worden, totdat je handmatig de extentie weer naar mpg zet. Echt blokken kan dus niet.

Tja, geen idee verder.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Stofke

tja, spijtig, alvast bedankt.

groeten

stofke
There's only one thing in the world worse than being talked about and that is not being talked about

Han

Ik heb een proggie gevonden bij download.com dat doet wat jij wilt  ;)
Hier vind je het terug.

Of lees ik het nou verkeerd ?
Door patches in Outlook2000 worden er al een hoop extenties geblokkerd
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Stofke

Oké Han, hartelijk bedankt, zal het morgen es uitproberen, ik hou u op de hoogte.

groeten

stofke
There's only one thing in the world worse than being talked about and that is not being talked about

Stofke

Hallo

heb dit eens bekeken maar men moet outlook 2002 draaien en ik heb outlook 2000 hé, werk nog met Win98SE

groeten

stofke
There's only one thing in the world worse than being talked about and that is not being talked about

Han

Jammer. Misschien is er daar nog wat te vinden?
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Stofke

Ik ben eens een paar dingen aan het testen.  ::)

groeten

stofke
There's only one thing in the world worse than being talked about and that is not being talked about