Programma voor een nieuwsbrief?

Gestart door Creamon, 07 augustus 2003, 17:45:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Creamon

Hallo allemaal

Ik vraag mij eigenlijk af of er niet een programma bestaat waar ik een nieuwsbrief mee kan versturen naar alle leden die lid zijn bij mijn mailinglijst. Ik doe het nu via Bravenet. Men word dan op de hoogte gebracht van mijn update.  Maar zo het eigenlijk veel liever op mijn computer zelf doen. Maar weet niet of er speciale programma's voor zijn die ook niet zo duur zijn?
Groetjes van Monique

Martijn

het kan via outlook, in het adresboek een aparte groep aanmaken, daar alle email adressen inzetten en je bent een heel eind op weg, volgens mij staat in de computer idee van dit moment een zeer uitgebreide workshop over hoe het precies moet  :)
Om oud en wijs te worden moet je eerst jong en dom zijn geweest

Creamon

Hoi Martijn.

Ik weet dat je gedeeltelijk dat ook via Outlook kunt doen maar dan kan je de mensen niet persoonlijk aanspreken. Dan zet je dat bij BCC de namen neer en dat schein je wel te kunnen doen met uitgebreidere versies die je dan online kunt vinden een soort wizards.  Maar ik zou het liever op mijn computer willen doen en dat er dan bij aan de naam komt te staan van de leden waar die naar toe word gestuurd. Dus bij mij zou dan komen te staan Monique en bij jouw dan Martijn
Groetjes van Monique

Martijn

zo ver gaat mijn kennis niet, sorry, maar ik snap wat je bedoelt, ik zal mijn voelhoorns eens uit gaan steken
Om oud en wijs te worden moet je eerst jong en dom zijn geweest

Creamon

Graag Martijn. Ik ben jammer genoeg geen kei in zoeken en die progamma's bestaan vast wel maar waar?
Groetjes van Monique

Zandman

Kijk eens hier creamon of je er wat bij ziet staan
een dag niet gelachen
is een dag niet geleefd.

bjo

[move]there is no power like xp power[/move]

Creamon

Pfff wat ben je snel en ik zat al de hele dag te zoeken. Ik dacht eerst zelf zoeken voor dat ik bij jullie aan klop  :) ik ga zeker even in rust kijken zag dat er gratis dingen tussen zitten en niet gratis. Maar ga even lekker snuffelen. Bedankt  8)
Groetjes van Monique

Creamon

Bjo ga ook op jouw link kijken. Kan ieder geval rustig rond kijken  8) bedankt  8)
Groetjes van Monique

Creamon

Hoi, hoi

Ik heb gekeken en had 1 programma gedownload. Wat was dat ingewikkeld snapte er geen snars van  :-X was dan ook wel weer in het Engels maar toch ik heb ook een paar programma's op het de computer staan waar ik wel uit kom. Dus dacht ik gisteren laat weet je wat ik ga kijken of ik niet in Duistalnd een goed programma kan vinden. EN zowaar de eerst zoekactie was een treffer. Ik heb nu een programma dat zo makkelijk is. Niet te geloven overzichtelijk. Het is gewoon een volversie alleen bij de gratis versie komt er een link te staan met een beetje tekst naar de maker. Het programma heet MailOut professional. Ik ben het nu volop aan het testen en het gaat perfect. Dus ik denk dat ik dit programma ga kopen. Wilde het even door geven. Bedankt voor jullie hulp  8)
Groetjes van Monique

bjo

mooi creamon dat het gelukt is dan doe ik deze op slot  :)
[move]there is no power like xp power[/move]