Norton Ghost - Image

Gestart door Format Arie, 15 maart 2003, 19:02:42

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Format Arie

Han, ik had dat laatste bericht nog niet gelezen. Ik weet niet of het slim is dit uit te voeren, want ben ook nog een gigabite of 8 kwijt.

Han

Tja Arie, iets zou ik ook niet weten.

Als je het niet aandurft moet je het ook zeker niet doen.
Is niks mis mee  ;)
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Format Arie

en zie na command en OK alleen
C:\WINDOWS\Desktop>

Format Arie

Ik wacht wel op een wondertje Han, of dat er een keer iemand langs komt die er wat meer van weet.
Toch bedankt voor al je moeite.

Doy

De angst is begrijpelijk Arie... maar hardwarematig kan je niks kapot maken!!

Format Arie

Citaat van: Doy op 16 maart 2003, 21:38:31De angst is begrijpelijk Arie... maar hardwarematig kan je niks kapot maken!!
Ha, die Doy. Ben niet zo heel erg bang hoor Doy, maar heb al mijn oude systeem bij een ander staan, dus deze wil ik graag gaande houden. En durf wel opdrachten uit te voeren, maar wil dan graag wel zien, wat gezegt wordt wat ik moet zien. En ik zie telkens andere dingen. Vind het ook een beetje lullig voor alle hulp die dan tevergeefs blijkt te zijn. Maar geeft niks, nu.......pauze.

Han

Voor van de week dan  ;)

Citaat van: arie op 16 maart 2003, 21:36:53
en zie na command en OK alleen
C:WINDOWSDesktop>

tik dan in :
- CD..  (dus CD met twee punten erachter) en druk op enter
- tik CD Command en druk op enter
Je ziet dan C:/WINDOWS/Command (slashes staan andersom bij jou)
Dan doe je wat ik eerder intikte.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Format Arie

lachen.
CD..    geeft als resultaat: "Kan het bestand CD.. (of een van de onderdelen daarvan)niet vinden. " etc.etc.

Han

"cd..", een doscommando waarmee je 1 map hoger gaat in de directorystructuur.
Tja als dat ook al niet gaat, dat houd wat mij betreft het echt op.
Geen idee meer dan  :-X

Misschien gebeurt dat wondertje nog, waar je eerder over schreef. Ik denk dat je meer gebaat bent bij een goede checkup van die harddisk. Als ghost dit soort errors geeft betekent dat doorgaans dat er een harddiskprobleem is. Dat zit er dik in, als het de harddisk betreft waarmee je al eerder met de partities problemen hebt gehad. De Matrox-harddisk dus waarop de powermax diagnose-disk ook niet goed werkte. Je zal bij allerlei programma's fouten gaan krijgen op den duur.


Edit Bugs : Het is inmiddels 21 september 2003. Ik neem aan dat het probleem waarvoor dit topic geopend werd allang opgelost is. Dit topic gaat dicht. Op verzoek van de topicstarter kan het door een teamlid weer geopend worden.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!