Na inzetten 2de HD doet de pc niks meer?

Gestart door Emprex, 30 april 2007, 18:55:49

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Emprex

stel je niet aan man, bn al weg hier hor mt dat gezeik aan me kop, vind het andere forum veel beter, die mense daar kunnen te minste echt lol trappe, en kijk nou zelf? max.24?? das helemaal niks 431 geregistreerde leden. das ook helemaal niks moet je dit sien van het andere forum waar ik zit: 5888 leden, als jullie nou eens wat meer leven in de brouwerij brengen en gwn tegen een geintje kunnen en jullie je nu niet zo aanstelle over het taalgebruik, zullen jullie meer leden krijge geloof me :uno maar aks jullie hierop een boze reactie geven, bn ik hier weg

Han

Citaat van: Emprex op 30 april 2007, 19:38:12
hoe moet dit allemaal :-[, weet niet zo heel veel van computers ;)
Het gaat daar alleen om het loskoppelen van wat hardware. Vanavond heb je door statische electriciteit je huidige moederbord om zeep geholpen en nu kun je ineens zonder enig probleem moederborden verwisselen. Sorry, maar dat klinkt erg ongeloofwaardig

Hoe duidelijk moet ik het nog formuleren.........., ik kan je via het forum hier niet mee helpen.

Ik sluit het topic nu af want we hebben het niet meer over je oorspronkelijke probleem.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Han

Citaat van: Emprex op 30 april 2007, 21:27:10
stel je niet aan man, bn al weg hier hor mt dat gezeik aan me kop, vind het andere forum veel beter, die mense daar kunnen te minste echt lol trappe, en kijk nou zelf? max.24?? das helemaal niks 431 geregistreerde leden. das ook helemaal niks moet je dit sien van het andere forum waar ik zit: 5888 leden, als jullie nou eens wat meer leven in de brouwerij brengen en gwn tegen een geintje kunnen en jullie je nu niet zo aanstelle over het taalgebruik, zullen jullie meer leden krijge geloof me :uno maar aks jullie hierop een boze reactie geven, bn ik hier weg

Citaat van: Emprex op 30 april 2007, 20:43:34
edit Emprex, Let zelf op je taalgebruik je zegt hier zelf anders tog ook w8te?? en als je dit weer te grof vind, dan geef je maar een 3e waarschuwing :P :cool

N.a.v. deze posten hebben we besloten dat je niet meer welkom bent hier.
Je bent een waar voorbeeld van een 14 jarige die zich niet weet te gedragen op fora.
We hebben inmiddels geduld genoeg met je gehad.

Ga jij maar lekker naar dat andere forum, waar ze zo serieus op je berichten reageren
en je in de maling nemen met je bericht.  Wat een lol heb je daar :schater
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!