c-schijf opgesplitst

Gestart door marian, 19 september 2002, 22:18:01

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

marian

Weet niet of ik hier goed sta  ;)maar vandaag PC.Dr langs geweest en heeft m`n schijf in stukjes opgedeeld als het goed is kan er weinig meer gebeuren 8) hoop ik hij heeft ook heel veel onnodige dingen voorgoed verwijderd en pc is echt een stuk sneller nu en ook een back-upgemaakt van het hele systeem wat op C staat dus als ik het goed heb begrepen en ik zou Format C moeten doen doe ik opstarten met diskette tik daar de eerste optie aan "alles terug zetten" en is
pc weer okidoki          Hij heeft ook me webcam terug geinstalleerd en die werkt ook weer prima dus ik naar ivisit waar jullie dus ook komen krijg ik allemaal nouja allemaal piemeltjes te zien en dat is nu net wat ik NIET wil zien,maar daar zal ik nog wel uitkomen hoop ik  :-\
Eindelijk XP Prof
Groetjes Marian en een poot van Kazan ,

Zandman

Toppie dat de pc weer lekker werkt marian
Met welk programma heeft de monteur de backup gemaakt .Want om een backup terug te zetten heb je geen format c nodig
Wat het webcam gebeuren dat is er alleen op woensdagavond van 21.00 tot 21.30
Meer info vindt je in dit topic.
een dag niet gelachen
is een dag niet geleefd.

Han

LOL, die Marian  ;D  Nou op iVisit zie ik geen piemeltjes hoorrrr  ;)

Heeft de PC-dokter een opstartdiskette gemaakt, waarmee je
je C-schijf kunt herstellen naar hoe ie nu is Marian?
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

marian

ojee met welk program dat weet ik niet ik heb me wel uit laten leggen dat ik de diskette erin moet dan daarmee opstarten en dan schijnt ie niet geformateerd te moeten worden dat gebeurt allemaal automatisch :-\ Er staat wel op de diskette Type Menl-s misschien dat je daar iets mee kan      En inderdaad is de C-schijf dan weer net zo als nu
War betrefd de peimeltjes het was 2x hoor  ;D maar ik probeer nu natuurlijk om met mijn broer te cammen maar dat lukt niet ik hoop dat ik woensdag tijd heb en wil dan mee doen met jullie ::)
Eindelijk XP Prof
Groetjes Marian en een poot van Kazan ,

Han

Dat heeft je PC-man dan prima geregeld Marian.
Alles om te herstellen gaat automatisch als je opstart met de diskette  :)

Je vraag over de webcam hoort niet thuis in dit forumonderdeel. Lees de onderschriften van de forumonderdelen maar eens door. Dit forumonderdeel is voor vragen over spullen die "in" de computer zitten.
Een webcam zit niet in de computer, maar hoort bij randapparatuur (spullen die je aan kunt sluiten aan een computer. (Printer, joystick, monitor etc.)

Hint : Lees het onderschrift van de forumonderdelen goed door vóórdat je een vraag plaatst. Dan zie je zo waar een vraag thuishoort. Weet je niet waar je een vraag moet plaatsen, dan kan je altijd even een vraag erover stellen in het forumonderdeel "Vragen over het PCN-forum".
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

marian

Hellupie na het opsplitsen van de C-schijf is het niet mogelijk om m`n videokaart volledig te installeren hoe kan ik het zelf terug zetten naar 2 ipv 8 schijven ik heb de ruimte op C hard nodig heb al een mailtje gestuurd naar de pcdr. maar nog geen antwoord ontvangen. Nu heb ik ook iets uitgeprint over Fdisk dus om partities te maken maar kan ik Fdisk ook gebruiken om de schijf weer groter te krijgen
Eindelijk XP Prof
Groetjes Marian en een poot van Kazan ,

Han

Rustig Marian, je springt van de hak op de tak.
Het installeren van een videokaart heeft niets met schijfpartities te maken.

Open even een nieuw topic, want dit topic is vreselijk oud en dit was al opgelost.
Je kan niets met fdisk doen. Daarmee raak je al je data kwijt.
Bedenk eerst wat je wil vragen en weet je niet waar je dat dan moet plaatsen, vraag dat dan even in "vragen aan PCN team"

Dit topic sluit ik nu af.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!