pda (zakcomputer)

Gestart door quantum, 01 augustus 2002, 16:05:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

quantum

Heeft er iemand ervaring met een zakcomputer vb palm, hp of compaq ? Zijn het dure speeltjes, of toch verlengstuk voor gebruik met pc , voor mij niet de bedoeling spelletjes of andere maar louter excel toepassingen Ik ben niet bang hiervoor wat dieper in de geldbeugel te tasten ,maar eerder voor een teleurstelling deze niet goed genoeg is.

Indien het ook zoveel vastloopt als het geprutste windowns98 besturingssysteem moet ik het alvast niet meer
al is uw pc nog zo snel windows die vertraagt hem wel

Josette

Hallo,

Wij hebben hier een Psion, goedkoop zijn ze niet.
werkt perfect met de computer via usb.

Groetjes,

Josette
Wie geen fouten maakt, maakt gewoonlijk niets! Groetjes van Josette

Han

Ik heb er zelf nooit mee gewerkt maar een kennis van me had er wel een. Die zei dat ie het maar gepruts vond vanwege de kleine toetsjes en het kleine schermpje.

Hij heeft 'm na een half jaar weggedaan en een laptop ervoor in de plaats gekocht. dat bevalt 'm veel beter zegt hij.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Josette

Hallo,

die Psion is redelijk groot en een groot goed verlicht schermpje.
Je kan het toetsenbord gebruiken, maar je kan ook op het schermpje met een bijgeleverd pennetje klikken.
Is Nederlandstalig.

Groetjes,

Josette

Wie geen fouten maakt, maakt gewoonlijk niets! Groetjes van Josette

quantum

prijs gevraagd hp /compaque 725 € is me toch veel te duur, zal nog wat papier bekladden
al is uw pc nog zo snel windows die vertraagt hem wel

freezetyle

Heb zelf een psion revo plus en dat bevalt me prima. Dure HP's en Compaq pocket pc's vreten stroom en zijn moeilijker te bedienen door het gemis van een toetsenbord.