Temperatuur

Gestart door Stofke, 30 juli 2002, 13:32:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stofke

Hallo

heb daarjuist eens programma'tje geinstalleerd om mijn temperatuur te meten daar mijn pc begon te blazen. Heb nog een celeron 450 mhz. Toen ik programma'tje installeerde kreeg ik natuurlijk alarm dat de cpu tye warm had, nl 78 graden. Daarbij stond ook een foutmelding ivm RT2, die had 48 graden. Wat wil die RT2 eigenlijk zeggen.

groeten

stofke
There's only one thing in the world worse than being talked about and that is not being talked about

Han

Kan op RT2 niets vinden. Geen idee dus.
Stond er niet wat meer info bij?

Djeez..., 78graden is véél te warm joh. Is je cooler nog wel goed of staat je pjoeter op een hele warme plek?
Met die temperatuur kan je processor naar de knoppen gaan. Oppassen dus!
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Stofke

pc heeft nu 9 uren niet gedraaid en cpu nog altijd 75 graden. Wat betekent CPU FAN daar staat: CPU FAN speed exceed the limits

groeten

stofke
There's only one thing in the world worse than being talked about and that is not being talked about

Han

Lijkt me dat je cooler niet in orde is. Heb je een mogenlijkheid om je PC-kast open te zetten tijdens het werken ermee?
"CPU FAN speed exceed the limits" = dat je cooler teveel toeren maakt
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Stofke

tja, draait voor de moment weer aan normale snelheid, deze morgen draaide hij veel rapper. Heb kast nu even open gezet, misschien beter dat ik een case cooler aanschaf, om beetje meer koelte te hebben, heb zo'n hightowercase, welke casecooler zou daar best in passen of zijn dit allemaal dezelfde formaten.

groeten

stofke
There's only one thing in the world worse than being talked about and that is not being talked about

Han

Hoe warmer in de kast hoe sneller ie draait.
Ligt aan je processor welke koeler.
Kan je best even vragen bij de winkel waar je 'm aangeschaft hebt.
Ik heb daar weinig verstand van.
Die 78 graden is in ieder geval behoorlijk té warm.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Stofke

ja, en 't zijn al warme dagen geweest ook hé :-)

groeten

stofke
There's only one thing in the world worse than being talked about and that is not being talked about

Han

Da's waar.
Ik heb hier een pentiumIII, 1Ghz staan. Temp van mijn cpu en mainboard op het moment volgens het proggie sisoft sandra 2002 :



Vorige week toen het nog niet zo warm was was m'n CPU rond de 21 graden.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Stofke

tja, da scheelt heel wat bij mij, pc beter eens in de ijskast zetten :-)

groeten

stofke
There's only one thing in the world worse than being talked about and that is not being talked about

Josette

Hallo,

waar halen jullie dat programma?
Ik zou ook eens willen testen.

Josette
Wie geen fouten maakt, maakt gewoonlijk niets! Groetjes van Josette

Gert

"Sisoft Sandra Pro" het diagnoseprogramma, is géén gratis programma!!
De standard versie van het programma "SANDRA Standard" kan je wél gratis downloaden.
Dat is een uitgeklede versie, waarin een aantal features niet beschikbaar zijn.
Locatie: +21.3 NAP