Kan er meer geheugen op?

Gestart door quarita, 21 juni 2003, 20:23:47

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

quarita

Voor een vriend...
CiteerVolgens de technische gegevens van mijn moederbord (ASUS CUSL2-C REV 1.XX) kan ik maximum gebruik maken van 512 MB SDRAM. Kan ik dit op één of andere manier overschrijden.




Zandman

Als er staat dat het moederbord maar 512mb aan kan zou ik daar zeker niet overheen gaan .Alle kans dat het moederbord daarna niet meer lekker werkt of het geheugen wat er meer in zit niet herkent
Maar 512 mb aan geheugen is toch genoeg lijkt mij waarom zou je er meer geheugen instoppen
een dag niet gelachen
is een dag niet geleefd.

quarita

Bedankt Zandman voor je reactie!Het waarom weet ik ook niet precies :-\ Ik zelf heb het wél geriskeerd,gewoon omdat ik een verouderde P2 heb en xp er niet goed onder draaide(ben van de vereiste 128mb naar 512mb gegaan).Dacht dat er misschien een tooltje bestond om dit te omzeilen?Want de Bios zelf flashen lijkt me nogal riskant...

bjo

het bios moet je alleen flashen als dat het op de site van het moederbord aangegeven word anders gewoon zo laten als het is
[move]there is no power like xp power[/move]

Zandman

Hoe ishet met dit probleem Quarita?

18-8 Omdat het al een tijdje terug is dat het probleem gepost is zet ik hem op opgelost quarita .Mocht je verder willen posten hier kan je hem zelf weer op onopgelost zetten of het aan een van de Teamleden vragen het topic voor je te openen
een dag niet gelachen
is een dag niet geleefd.