AUX12V

Gestart door Stofke, 30 maart 2003, 11:16:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stofke

Heb een moederbord http://www.asus.com.tw/mb/socket478/p4s533-e/overview.htm en een voeding van 350W atx. Als ik de voeding op het mobo wil instaleren steek ik de 20pin atxpwr en de 4pin atx+12v op de daar voorziene plaats zoals ook aangegeven in het moboboekje. Er is echter nog een plaats op het moederbord voorzien voor aux+12v, maar bij de voeding zie ik daar niet direct een passende plug voor. In de boek staat wel aangegeven indien er geen plug voorzien is dat men een gewone 4 pin device power plug daar mag in steken, dus zo een plug die je in de hd en cdrom steekt ? Is dit verstandig en zo ja voor wat dient dit juist. Ik moet er wel bijzeggen dat ik al 3 van deze zelfde mobo's heb geinstalleerd zonder iets in de AUX12V1 te pluggen en die pc's werken zonder problemen.
There's only one thing in the world worse than being talked about and that is not being talked about

Han

Dat durf ik niet met zekerheid te zeggen. Ik heb nog nooit zo'n gewone stekker op het Mobo gebruikt zien worden. Stuur je vraag even via de mail naar ASUS.
Normaal staat hier het ASUS forum voor vraag en antwoord bij technische problemen. Helaas is dat forum nu even dicht. Via de link op die pagina krijg je wel een invul-formulier waarmee je toch je vraag kunt stellen.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Stofke

zal daar es mijn vraag stellen dan.
There's only one thing in the world worse than being talked about and that is not being talked about

Stofke

heb hem niet gebruikt en pc werkt nog altijd voortreffelijk  >:(
There's only one thing in the world worse than being talked about and that is not being talked about

bjo

als ie goed werkt zou ik het ook niet gebruiken stofke
[move]there is no power like xp power[/move]

Stofke

okido, thanks for the support

stofke
There's only one thing in the world worse than being talked about and that is not being talked about

bjo

oke doe ik het op slot  :)
[move]there is no power like xp power[/move]