linken werken niet?

Gestart door Helen, 22 juni 2002, 10:50:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Helen

Ik heb op m'n website de vakantie foto's geplaatst en daar een button gemaakt met Frontpage om naar een volgende pagina te gaan. Bij een kennis werkt dat niet, hij kan er geen gebruik van maken, van anderen hoor ik dat het bij hen wel allemaal werkt, zoals ik dat bedoeld had. Zou er iets in zijn instellingen niet goed zitten?

hier staat de button
NON BLATERARE, SED POLIRE!

Josette

Hallo Remedy,

Bij mij werken ze wel!!
Goed hé

Groetjes,
Josette
Wie geen fouten maakt, maakt gewoonlijk niets! Groetjes van Josette

Helen

Ja joh, bij iedereen....ik weet het ook niet :-X
NON BLATERARE, SED POLIRE!

Josette

En voor de rest heb ik er geen verstand van!  :(
Komt misschien nog ooit! hihihihihi.

Groetjes,
Josette
Wie geen fouten maakt, maakt gewoonlijk niets! Groetjes van Josette

Helen

Je bent nooit te oud om te leren ;D
NON BLATERARE, SED POLIRE!

Creamon

Mmm raar bij mij werken ze ook en ik moet zegen dat ik het ook niet zo weten wat daar de oorzaak van kan zijn. Is het alleen bij een kenis van je of bij meer?
Mischien dat de instellingen niet goed staan ?
Groetjes van Monique

Doy

Van af de openings pagina tot aan de foto met de spareribs werken de buttons.
De button onder die foto van de spareribs werkt bij mij niet.

Hopelijk hebt je hier wat aan.

Han

Hier hetzelfde Doy.
Overal zie je als je op de button wijst heel even in de statusbalk van IE, naar welke pagina de button verwijst. Bij die laatste knop onder de spareribs lijkt er geen pagina aan gekoppeld te zijn, want daar zie je die verwijzing niet.

Met welke browser (+ browser-versie) bekijkt je kennis je site, Remedy?
Je buttons zijn gemaakt met java. Als hij of zij java uit heeft staan of een probleem met java heeft zou dat verklaren waarom het daar niet werkt.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Helen

Dat Java zou het kunnen zijn....het klopt dat de laatste button niet werkt, want die is nog niet gelinkt (volgende week weer).

Ik zal het hem vragen.
NON BLATERARE, SED POLIRE!

Helen

ik weet het ook niet meer, volgens hem staan de java instellingen allemaal goed, maar hij kan ze verder niet bekijken.
tja....je kan niet iedereen tevreden stellen.. ;)
NON BLATERARE, SED POLIRE!

Han

Laat 'm de laatste virtual machine bij microsoft maar even downloaden en installeren. Na installatie daarvan heb je een dikke kans dat het weer in orde is.

Mensen die door die Jdbgmgr.exe-hoax dat bestand van hun harddisk afgegooid hebben, hebben ook last van niet werkende java-componenten. Als je de virtual machine installeert, dan heb je dat bestand vanzelf weer terug op de juiste plek  :)
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Helen

Thanks ;)
Heb het maar weer doorgegeven
NON BLATERARE, SED POLIRE!

Helen

Citaat van: Han op 24 juni 2002, 10:31:54Laat 'm de laatste virtual machine bij microsoft maar even downloaden en installeren. Na installatie daarvan heb je een dikke kans dat het weer in orde is.

Mensen die door die Jdbgmgr.exe-hoax dat bestand van hun harddisk afgegooid hebben, hebben ook last van niet werkende java-componenten. Als je de virtual machine installeert, dan heb je dat bestand vanzelf weer terug op de juiste plek  :)

Han, dát was de oorzaak (krijg net een mailtje), probleem is opgelost! Thanx 8)
NON BLATERARE, SED POLIRE!

Han

Toppie, weer een probleempje de wereld uit  :)
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!