software netgear en uitleg

Gestart door reagae, 19 oktober 2009, 17:19:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

reagae

Hallo,

Ik heb een nieuwe pc en wil verbinding maken met de huidige draadloze router die we al hadden. Iemand anders heeft deze geinstallerd voor ons maar we hebben geen software gekregen. We hebben een Netgear 54 Mbps Wireless Router WGR614v7

Ik heb geen installatiesoftware hiervan. Wie kan mij aub hier aan helpen en tevens ook uitleggen hoe ik op de nieuwe pc weer een verbinding kan krijgen met mijn huidige router. Want wachtwoorden e.d. en andere inlogcodes weet ik ook niet.

Wie kan mij helpen met het probleem op te lossen.

:huh

Han

Je hebt voor de router zelf geen software nodig. Die gebruikt de interne software om alles te regelen wat jij ingesteld hebt. Niemand kan je hierbij helpen als je het wachtwoord en de inlogcode van je router niet weet. Als je dat zou kunnen omzeilen dan zouden je buren dat ook kunnen en dat wil je niet. Je zal dus je router moeten gaan resetten en dan het boekje erbij pakken hoe je het in moet stellen. Het is geen doen om dat hier stap voor stap uit te gaan leggen want elk merk router heeft weer zijn eigen software. Onthou wel dat als je je router reset dan je dan ook geen internetverbinding meer hebt op de andere pc'/laptop die gebruik maakt van deze verbinding.

Lees ook dit topic even door. Daar werd met hetzelfde bijltje gehakt en daar staan dus meer tips.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Han

Dit blijkt helaas weer eens een gevalletje "vraag dumpen en niet meer terugkomen".

Ik sluit het topic hiermee af en in verwijder je account. Zo gaan we hier niet met elkaar om.
:slotje
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!