Synaptics touchpad

Gestart door jeanette1970, 30 januari 2009, 19:55:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jeanette1970

Enige tijd geleden is mijn acer aspire 7520 laptop teruggeweest bij Acer, omdat bij herinstallatie een foutmelding ontstond waardoor ik niet verde rkon. Zij hebben 'm opnieuw geinstalleerd. Nu heb ik echter 1 probleem, en voor ik kontakt opneem met acer, en dat ding weer 10 dagen kwijt ben probeer ik het eerst hier. De scrollfunctie van m'n touchpad werkt niet. Ik heb de laatste software geinstalleerd, krijg het niet voor mekaar....als ik google op scrol en touchpad kom ik wel iets tegen over een bug, maar snap er niet veel van.

Han

Het is misschien handig als je even een linkje erbij zet waar je die informatie vond over de bug.
Misschien snappen wij de info wel en komen we er zo uit.

- welke driverversie voor het touchpad heb je geinstalleerd
- Waarom heb je geen contact met acer opgenomen als je je laptop terugkrijgt met een noiet werkend touchpad?
- draai je xp of vista op die laptop?
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

jeanette1970

Ik draai Vista op de laptop 32 bit. Juist omdat ik iets gelezen had over die bug, heb ik in de gaten gehouden of er nieuwe drivers uit zouden komen, maar niets.  De drivers zijn versie 10.1.8

http://www.googlechromeboard.com/post282.html

Han

Werkt je touchpad helemaal niet of alleen niet in Google Chrome? Die browser zit nog vol met bugs! Er staat op die link ook dat je er niks mee kunt totdat google een bugfix ervoor maakt. Waarschijnlijk kun je wel met google chrome werken met een los scroll-muisje.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

jeanette1970

bij dat google chrome vond ik iets over een bug, maar ik begrijp dat dat een programma is? Gebruik dat niet. Touchpad werkt verder normaal, alleen de scroll functie werkt niet.

Bugs

Google Chrome is de browser van Google.

Even een vraagje, heb je servicepack 1 geïnstalleerd op je laptop?
Citaat van: Acer
MS Windows Vista SP1
Please ensure that VISTA SP1 is installed on your system prior to installing these drivers!
Driver incompatibilities on a system without VISTA SP1 might affect usability.
Bron: http://support.acer-euro.com/drivers/notebook/as_7520.html
Groetjes van Bugs

jeanette1970


Bugs

Op het linkje in mijn vorige berichtje zie ik een andere driver staan. Versie 10.0.15.
Dat is de driver die op dus op de website van Acer staat. Heb je die driver al geprobeerd? Hoe kom je aan die andere versie (10.0.18)?
Groetjes van Bugs

jeanette1970

Ik heb zowel de laatste van Acer, als de laatste op de synaptics site geprobeerd. Beide geen effect.

Han

Ben bang dat je dan toch contact op zal moeten nemen met Acer. Hardware wordt aangestuurd door een driver en als die niet de oplossing bied dan zit er van binnen iets los of er is iets kapot.

Je kunt het ook proberen in de winkel waar je je laptop gekocht hebt.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Han

Wat zegt de winkel of Acer ervan?
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

jeanette1970

Ik heb nog geen antwoord op de mail, zal ze straks eens bellen.

jeanette1970

Toch maar terugsturen, waarschijnlijk hebben ze een fout gemaakt tijdens de installatie....sluiten maar!

Han

Balen joh. Laat je nog even weten hoe het afloopt, dan zetten we dat er later nog even bij.
Succes!!
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Han

Het is nu 1,5 maand verder en geen reactie meer. Ik sluit het topic hiermee af.
Eventueel heropenen kan middels een email of PM aan Bugs of aan mij.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!