videocontroller

Gestart door imkimino, 20 november 2008, 20:23:04

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

imkimino

hallo, beste mensen,
wat ben ik blij dat ik toch terug die site gevonden heb, ben wel lid, maar dan van de engelse versie.
Wat mijn probleem is is: elke keer als ik opstart, krijg ik altijd de melding dat er nieuwe software is gevonden, namelijk video controllers. altijd wil de pc deze installeren, maar ik heb geen nieuwe software aangesloten, al zeven jaar niet, wat is hier het probleem?
met vriendelijke groeten, cavecat en zo, zitten jullie hier ook?
Noël

imkimino

hallo,
wie kan me zeggen wat video controllers zijn en waar ik die kan downloaden voor win xp pro.
:'(
heb daar echt dringend hulp bij nodig
met de nodige dank
noel
ik zoek iemand, het is iemand die me hielp, maar door alles te herinstalleren, ben ik hem/haar kwijt, de nick gaat over snoep
noel

Han

Citaat van: imkimino op 20 november 2008, 21:01:35
- wat ben ik blij dat ik toch terug die site gevonden heb, ben wel lid, maar dan van de engelse versie.
- ik zoek iemand, het is iemand die me hielp, maar door alles te herinstalleren, ben ik hem/haar kwijt, de nick gaat over snoep
Ik heb werkelijk geen idee wat je hiermee bedoelt?? We hebben geen engelse versie van de site.

Enfin, terug naar je vraag:
Het lijkt erop of je PC op zoek is naar de juiste driver voor je videokaart. Die kan beschadigd zijn geraakt door het installeren van een of ander. Je moet dus  even de cd pakken die bij je videokaart zat of de driver opnieuw downloadne van internet.

Als je niet weet welke videokaart je hebt, lees dan even dit topic door

PS) Wil je het alsjeblieft bij 1 topic per vraag houden. Ik heb de twee topics die je aangemaakt had samengevoegd tot deze ene. Weet je niet hoe je berichten plaatst en daarin weer terug antwoord kijk dan even hier: Hoe post ik een bericht op PCN-Forum?

Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

imkimino

 ;D, hoi han, heb de problemen kunnen oplossen, alles blijkt nu in orde te zijn, sorry voor het ongemak, maar was redelijk wanhopig, heb nog één vraagje, kan ik incredimail en alle post verplaatsen naar D of E partitie? ga mij nieuwe windows XP professional aanschaffen, maar dan ben ik mijn documenten kwijt, een back-up doet hij niet op schijf, en het aantal floppy's dat hij vraagt is veel te veel
met heel vriendelijke groeten en dank voor de hulp:
Noel

Han

Fijn dat het opgelost is. Ik sluit het topic hiermee af :slotje
Je kunt hier dus géén antwoord meer in plaatsen. Dat hoeft ook niet want het probleem is opgelost.

Vragen over een mailprogramma horen thuis in het forumomderdeel e-mail. Als we meerdere vragen in één topic gaan behandelen dan kan de zoekfunctie de info niet meer terugvinden

Zoals eerder gevraagd:
Ik heb het nieuwe topic die je aangemaakt had met je antwoord wéér samengevoegd tot deze ene. Weet je niet hoe je berichten plaatst en daarin weer terug antwoord kijk dan even hier: Hoe post ik een bericht op PCN-Forum?
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!