Printscreen van Media Player

Gestart door joyce_z., 19 april 2007, 19:33:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

joyce_z.

Goedenavond,

Ik het PrintScreens nodig van een film.
Telkens als ik de film open (Windows Media Player, Power DVD, AC3) en een PrintScreen maak lijkt er niets aan de hand.
Zodra ik hem Ctrl-V in Photoshop of Word dan is het geen afbeelding, maar dan blijft de film spelen binnen het venster. De rest van het scherm is dan wel afbeelding maar de inhoud (waar het om draait) blijft gewoon afspelen.
Verschikkelijk irritant want ik wil er gewoon een afbeelding van.

Heeft iemand enig idee hoe ik dat voor mekaar krijg?

Groet,
Joyce Zethof

Black Panther

Met Windows media player lukt dit idd niet. Met windvd lukt het wel je zou hier een trial kunnen downloaden als het om alleen deze keer gaat.
if you watch the movie Titanic backwards, it's about a magical boat that saves people.

Han

Je kunt wel om een printscreen van een film vanuit Windows Mediaplayer te maken.
Je moet wel tijdelijk wat instellen. Ga in de menubalk van je Windows Mediaplayer naar "Extra" dan "Opties" en dan naar het tabblad "prestaties". Onderaan zie je een schuifje voor "videoversnelling". Schuif die tijdelijk helemaal naar links. Naar de setting "geen". Met die setting kun je wel screenshots maken.



Wil je weer gewoon gaan kijken, dan kun je 'm beter weer helemaal naar links schuiven zodat ie weer op "maximaal" staat.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

joyce_z.

Wow Super dit werkt!  :)
Heel erg bedankt!

Groet,
joyce

Han

Graag gedaan.

Ik sluit het topic hiermee af  ;)
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!