Wazig beeld op monitor

Gestart door cita, 24 oktober 2002, 16:41:51

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

cita

Wazig....??
Ligt aan nu aan mij of aan mijn pc.
Of zie ik nu echt dat alle kleine lettertjes wazig zijn..?
Ook zijn alle namen bijna niet leesbaar.

Han

Er is hier niks wazig Cita.
Ik heb geen idee wat er aan de hand is maar ik vermoed dat je monitor niet goed afgesteld staat.

Dat is geen softwarevraag maar hoort in Randapparatuur.
Ik verplaats je vraag dan ook van "alle overige software" naar "Randapparatuur"

Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Han

Doe eerst ff een online virusscan bij housecall Cita. D'r zijn virussen in omloop die dit probleem kunnen veroorzaken.

Hoe je bij housecall scant staat hier beschreven.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Han

Cita moet echt eerst even op virussen scannen hoor Seb.
Daarna kijken we verder. Heb je dat al gedaan Cita?

Enne sorry voor het heen en weer slingeren van je topic, Cita.
Hehe, was ff een misverstandje.  ::)
Als je probleem veroorzaakt blijkt te worden door een virus, dan krijgt ie nog een keer een slingertje naar het forumonderdeel voor virussen maar nu blijft ie ff staan  ;)
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Webkabouter

Persoonlijk lijkt het me sterk dat het ligt aan een virus. Maar ok het is natuurlijk nooit mis om te scannen op virussen. Wat mij het eerder lijkt is dat je monitor een beetje aan hbet overlijden is.

Je hoeft nu niet meteen naar een nieuwe op zoek maar je kunt hem altijd even langsbrengen bij een computerboer om te vragen of zei er naar kunnen kijken. Ik heb dat jaren terug ook gehad met mijn 14" philips die was ook ontzettend wazig aan het worden. Het probleem was dat hij bijgefocust moest worden. (volgens mij is dat dat de het laagje wat tegen e beeldbuis zit strakgetrokken moet worden ofzooiets) koste mij doen 100 gulden. Vond ik het persoonlijk te veel geld maar omdat die monitor voor mijn ouders werd heb ik het toch maar gedaan. (zij wilde het zo graag..)

Han

Je hebt zeker nooit een virus gezien die het beeld aantast Webbie?
Laten we eerst maar eens afwachten. Dit probleem is alweer 4 dagen oud en als het zo erg was dan was Cita er zeker op teruggekomen.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Webkabouter

Ik ken ze wel die virussen maar kheb ze al jaaaaren niet meer gezien. Ja 1xtje op onze school maar dat was opzettelijk erop gezet. De hele handel begon te piepen etc etc. en toen ja monitor half dood.

Zandman

Cita is het probleem met je monitor al opgelost ?
een dag niet gelachen
is een dag niet geleefd.

bjo

geeft niets cita dat kan gebeuren maar we zijn blij dat het is opgelost ,dus doe ik dit topic dicht  :)
[move]there is no power like xp power[/move]