Beste Han,
In de eerste plaats wens ik jou en je medewerkers een gelukkig en gezond nieuwjaar 2017 toe.
Mijn vraag is de volgende:
Ik heb geprobeerd een afdruk te maken met mijn printer HP Deskjet 2540 maar dat lukte niet. Er stonden een aantal afdrukken in de wacht. Die heb ik weg kunnen halen. Het vlak met berichten daarover is leeg.
Er blijft wel in de balk ONDERBROKEN staan. Er kan dus niet afgedrukt worden.
Hoe krijg ik het apparaat weer in werking ?
Groetjes Rob Mahieu
Hoi Rob,
Hoe gaat het met je? Heb veel aan jullie moeten denken.
Ik wens jou ook een gelukkig en gezond nieuwjaar toe.
Paar vraagjes nog om een en ander duidelijk te krijgen over je printer:
- Heeft deze printer vaker afdrukproblemen gegeven?
- Heb je ooit de driver verwijderd en na herstarten van je PC opnieuw geïnstalleerd?
De juiste driver vind je hier (http://support.hp.com/us-en/drivers/selfservice/HP-Deskjet-2540-All-in-One-Printer-series/5295960/model/5295961).
- Heb je de printer uitgezet en na een poosje weer aangezet. Normaal reset de boel dan.
- Heb je je PC opnieuw opgestart? De wachtrij zou dan leeg moeten zijn.
- Heb je de HP deskjet 2540 troubleshooting (http://support.hp.com/us-en/product/HP-Deskjet-2540-All-in-One-Printer-series/5295960/model/5295961/troubleshooting) doorlopen?
Of nog makkelijker (dat kan het soms zijn ;) ) misschien staat "onderbreken" nog aan, dan print ie zijn wachtrij nooit uit.
Klik op Windows Start
type: Control Printers
en druk op de Enter toets
Dubbelklik op de betreffende printer
in het venster dat dan wordt geopend klik op de menu balk op Printer
Haal het vinkje weg bij Afdruk onderbreken.
Beste Han,
Dank je wel voor de twee opties die je me geven hebt om de printer weer te doen werken. Ik heb voor de tweede optie gekozen en het is meteen in orde gekomen. Ik kon meteen weer afdrukken. Had dit nog nooit gehad.
Heel hartelijk bedankt voor de tips.
Ik stuur je nog een PM.
Hartelijke groetjes
Rob Mahieu
Fijn dat je de printer weer aan de praat hebt gekregen :)
Ik sluit je topic hiermee af. :slotje