Digitale foto's afdrukken

Gestart door Zandman, 05 mei 2003, 21:33:35

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Zandman

Ad schreef:

ik wilde vandaag de vakantie foto's laten afdrukken bij kruitvat, maar om een of andere reden krijg ik zodra ik ze wil bestellen een wit scherm.
Ik heb twee mogelijkheden om de foto's te bestellen via "java" of via "html" tot ik op dit punt kom gaat alles goed maar daarna niet meer, moet ik iets hebben wat op mijn comp. niet zit? of is er iets anders aan de hand?
Of moet ik misschien iets hebben van java wat ik blijkbaar dan niet heb?
een dag niet gelachen
is een dag niet geleefd.

Zandman

Wat krijg je als foutmelding ad als je op die pagina's komt.En heb je dat alleen met java of ook met de html versie van de pagina
een dag niet gelachen
is een dag niet geleefd.

Zandman

Ad schreef:

Volgens mij heb ik het met alle twee maar ik krijg geen foutmelding. Er opent een nieuw scherm van kruitvat maar het blijft wit zowel met java als met html
een dag niet gelachen
is een dag niet geleefd.

Zandman

De html versie komt bij mij wel ad maar duurt een tijdje voordat het venster geladen is
De Java versie daarvoor moet ik ook nog een plugin voor downloaden geeft het venster aan .
Wat je zou kunnen doen is je virtual machine opnieuw installeren dus downloaden en erover heen zetten
Je kan hem downloaden via deze link
een dag niet gelachen
is een dag niet geleefd.

Zandman

Ad schreef:
ik heb de virtual machine er weer op staan (blijkbaar heb ik er die zelf ooit afgekiept) en gelijk even geprobeerd, ik kan ze nu wel openen.
Bedankt maar weer, toch fijn als je altijd weer het PCN team hebt waar op kunt terug vallen  :-*
nu kan ik tenminste mijn foto's bestellen.
Veel succes met de verhuizing
Ad

een dag niet gelachen
is een dag niet geleefd.

Zandman

Toppie dat het gelukt is ad weer een topic wat is opgelost  :)
een dag niet gelachen
is een dag niet geleefd.