exel 2003

Gestart door el lobo 1958, 30 januari 2011, 15:30:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

el lobo 1958

Ben met exel programma bezig om te wijzigen maar zie niet meer de cijfers en letters van de kollommen en rijen meer staan dus kan ook geen kollommen en rijen totaal celcteren . weet iemand de oplossing.


paul76

Als ik je goed begrijp is waarschijnlijk in het menu Beeld (of View) het vinkje voor Rij- en kolomkoppen uitgezet. Als je dit weer aanzet moeten de koppen voor de rijen en kolommen weer terugkomen.

Groeten,
Paul

el lobo 1958

Hoi Paul

Dit vinkje zie ik niet staan in exel 2003 , Wel als ik naar koptekst en voettekst ga maar dat is meer voor het printen. Ik heb dit alleen in deze map bij de andere mappen in deze file zie ik wel de kolommen en de rijen. :-\

Groetjes Jos

paul76

Ik heb inderdaad gekeken in OpenOffice, wat heel erg lijkt op Office 2003. Ik gokte erop dat de optie op dezelfde plek zou staan. Ik heb ook nog een PC staan met Office2003 erop. Ik zal vanavond even kijken of ik diezelfde optie ook in Office kan vinden.

el lobo 1958

Hoi Paul   :-[
Was net met het programma bezig en nog wat op internet opgezocht. Toch nog een keer mijn bewerkings knoppen nagelopen en wat schetst mijn verbazing toen ik onder de knop extra-opties-weergave-rij en kolomknoppen  vond . Even aanvinken en klaar is kees. Wat dom van mij. :D

Bedankt voor je reactie moet volgende keer maar eerst eens goed kijken. :goed

Groetjes Jos ;)

paul76

Is helemaal niet dom hoor, want het stond niet op de plek die ik had aangegeven. Gelukkig heb je zelf gevonden waar de optie wel zit. Hoef ik mijn desktop niet meer aan te zetten!

Groeten,
Paul

Han

Fijn dat het opgelost is jongens. Ik sluit het topic hiermee af.

Welkom op PCN nog Jos  :)

Gaat ie......., :slotje
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!