Harde schijf

Gestart door Stofke, 04 april 2005, 23:12:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stofke

Vandaag telefoon van een klant, pc start niet meer, een knal en rook uit de pc  :-[
Pc hier bij mij, ff voeding uitgehaald en een testvoeding opgezet, kleine klik en dan niets meer.
Mijn voeding getest op een testmobo + cpu en draait normaal.
Dan ff die voeding van kapotte pc op mijn testmobo en cpu gehangen.......man man,
ineens een knal, rook uit mijn cpu en 2 sec later een knal..rook uit de voeding  :pissig,
mijn testmobo en cpu dus naar de knoppen.
Klant opgebeld, heeft direct volledig nieuwe onderdelen besteld. Zou nu wel graag zeer
belangrijke gegevens nog recupereren van zijn oude HD. Probleem is nu echter dat ik die HD
heb aangesloten op mijn pc maar hij wil hem op geen enkele manier herkennen. Zowel primair
niet als secundair niet, op master en slave en op alle soorten manieren van jumperverschuivingen.
Ik zit hier wel met een sata HD als master maar heb altijd al ata hd's aangesloten op de secundaire
zonder problemen dus vrees ik dat ik niet aan die gegevens zal geraken doordat de HD wss gecracht
is of heeft iemand nog oplossingen ?
There's only one thing in the world worse than being talked about and that is not being talked about

Han

Lijkt me dat de hardisk controller kaduuk is.
Tja hopelijk heeft die klant backups anders is dit een zeer wijze en dure les voor hem/haar  :huh
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Stofke

Mja, moet hem dit vandaag nog meedelen, amai  ::)
There's only one thing in the world worse than being talked about and that is not being talked about

Stofke

Heb nieuwe pc gemonteerd voor deze persoon, ik doe deze dicht.
There's only one thing in the world worse than being talked about and that is not being talked about