Vreemde toets?

Gestart door jeanette1970, 29 oktober 2008, 08:05:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jeanette1970

Ik zit al een tijdje met iets raars, zo raar dat ik het eigenlijk niet durf te vragen .....
ik heb een acer laptop(7520). Tijdens het (snel)typen springt de cursor af en toe terug naar het midden van de zin waar je op dat moment mee bezig bent, iedereen in het gezin heeft er last van dus het ligt iig niet aan mij. Je begrijpt dat je erg rare zinnen krijgt als je het niet zo snel in de gaten hebt......Maar we hebben geen idee of we nou een verkeerde toets aanraken tijdens het typen, of.......
Snapt iemand hier iets van???

Han

Je kunt alles vragen hoor.  ;)

Hmm lijkt me hoogstirritant want dan tik je ineens verder middenin de regel die je al aan het tikken was.
- Gebeurt het ook als je een extern toetsenbord aansluit op de laptop?

Je kunt natuurlijk een stuk tekst tikken en kijken wanneer het gebeurt maar dan moet je wel blind kunnen typen. Kun je niet blind typen dan kan je het ook controleren door eerst een stuk te typen en dan alle toetsen een voor een in te drukken en dan kijken wat je cursor doet.

Check dan eerst eens je "home" toets.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Maud

dat heb ik ook wel eens hoor Jeanette.

Wanneer je tijdens het typen de touchpad maar even aanraakt, verschuif je ongemerkt je cursor en typ je, zonder er dus erg in te hebben, naar een ander punt in de tekst.

Ik typ nu wat meer met de handjes omhoog zeg maar en heb er gelijk geen last meer van.
dus niet je handen laten "rusten" tijdens het typen.

jeanette1970

Zal er eens op letten, thnx