Probleem Micro SDHC 4GB van SanDisk

Gestart door Black Panther, 04 augustus 2008, 12:19:13

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Black Panther

Hallo mensen,
Mijn collega heeft problemen met een sd kaartje zie topic titel.
De pc herkent/opent het kaartje niet.

Windows vista heeft geen problemen met het lezen van het kaartje, maar pc's met windows xp (sp3) wel.
hebben jullie hier misschien een oplossing voor?
if you watch the movie Titanic backwards, it's about a magical boat that saves people.

Han

Vreemd probleem zeg. Is de cardreader die voor xp gebruikt wordt wel okee?

- Hoe is dat kaartje geformatteerd?
- Hebben jullie al rondgekeken op de sandisk support pagina's?
- Al op het support forum rondgekeken en een vraag gesteld?
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Black Panther

- de card reader is okee, gebruik ik namelijk voor mijn kaartjes.
- we hebben idd op dat forum rondgekeken en waarschijnlijk ondersteunen oude cardreaders deze nieuwe kaartjes niet.
we proberen het nu op een andere manier door gewoon de camera rechtstreeks aan de pc te koppelen. Ik houd jullie op de hoogte of dat dan wel lukt met xp.
if you watch the movie Titanic backwards, it's about a magical boat that saves people.

Han

Dat zou het probleem wel eens kunnen zijn. Dan is het zo opgelost. Ik heb laatst deze Hama 1000 & 1 cardreader gekocht voor nog geen 15 euro. Fantastisch ding. Zelfs die hele kleine micro-sd kaartjes die in je telefoon gaan die passen er zonder adapter in. Makkelijk!!

Gebruikt ie voor Vista dan een andere cardreader of zit daar zo'n interne cardreader in?
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Black Panther

Inderdaad daar zat een interne cardreader in. Met de losse cardreader deed hij het op de vista machine ook niet dus toen werd het al gauw duidelijk.

Het probleem waarvoor het topic gestart is, is waarschijnlijk opgelost. Als er nog iets nieuws is dan post ik dat nog wel. Bedankt voor het meedenken Han.
if you watch the movie Titanic backwards, it's about a magical boat that saves people.

Han

Dan is het inderdaad duidelijk, Black Panther. Met het kaartje zelf is niks mis maar de cardreader die voor XP gebruikt wordt leest 'm niet omdat de cardreader verouderd is. Da's gelukkig zonder al te veel onkosten gemakkelijk op te lossen  :)

Ik sluit het topic hiermee af :slotje
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!