Memorystick

Gestart door habasoft, 26 november 2005, 18:15:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

habasoft

Hallo               Als ik een memorystick gebruik krijg ik een melding van een verwisselbare schijf met letter, en een extra icoontje van de a-schijf, waarop ik alle informatie kan vinden die op de stick staat. (en dus niet op de verwisselbare schijf, in mijn geval dus de s-schijf.)
Normaal gesproken heb ik daar geen problemen mee, maar als ik nu een memorystick in de usb-poort steek  krijg ik er 3 schijven bij (s,t,u). Bij de s geeft deze aan dat de stick geformateerd moet worden, wat niet kan->kan station niet vinden->kan station niet vinden.
Voor mijzelf denk ik dat er wat aan de stick ligt :'(, of hebben jullie aan ander(gerustellende) idee. :goed
vr gr Hans.
In de regel is het zo geregeld dat de regel geregeld dient te worden in de regel die dat regelt

Han

Hmmm da's inderdaad merkwaardig. Hoeveel Mb is die memorystick?
Kijk eens bij schijfbeheer hoe groot die drie delen (s,t,u) bij elkaar zijn en of dat even groot is als de totale grootte van de stick.
Het lijkt wel alsof de stick gepartitioneerd is.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

habasoft

Het is een stick van 128 mB. Als ik na deze drie schijven ga, geeft deze alle drie aan: Gebruikt 0 byte, beschikbaar 0 byte, en het schijf geeft een blauwe kleur aan, dat wil zeggen dat deze vol is.  Als ik op een schijf een zoekopdracht geef, geeft deze de melding <plaats een schijf of ander medium in de station>.
hopelijk hiermede voldoende gegevens.  vrgr Hans.
In de regel is het zo geregeld dat de regel geregeld dient te worden in de regel die dat regelt

Han

Lijkt me dat er iets niet in orde is.
Een memorystick hoef je niet te formatteren als hij nieuw is.
Dat ie 3 partities aangeeft klopt niet. Het lijkt mij dat ie niet okee is.
Ik zou ermee teruggaan.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

habasoft

Dat doen we dan maar, want het is wel heer raar.
Han, Bedankt
vr gr Hans
In de regel is het zo geregeld dat de regel geregeld dient te worden in de regel die dat regelt