windows 2003 boek gezocht

Gestart door supermam, 18 september 2003, 08:15:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

supermam

Sinds kort zijn we thuis over van win NT op win 2003 (nedeelands) op de server thuis... (dit heeft mijn zoon prima voor mij gedaan...)

Ooit heb ik een cursus Win NT server gedaan, maar nu blijkt dat die kennis toch wat verwaterd is en dat 2003 ook iets anders werkt.

Natuurlijk kan ik van alles aan mijn zoon vragen maar ik ben een grote meid en wil graag alles zellef kunnen doen.  :)

Kortom. weet iemand de titel van een goed naslagwerk/ boek over dit onderwerp (niet win 2003 voor dummies)
(Liefst in het nederlands, bij boekhandels kun je deze dure boeken wel bestellen maar bijna geen boekhandel die ik tegen kom heeft inkijk exemplaren) en bij ons in de bieb hebben ze het (nog) niet  :-\
Or was I not meant to be the one?
Where's the life I thought we would share? And should I care?

Han

De boeken van uitgeverij Academic Service bevallen mij altijd prima. Ze zijn wel prijzig  :-X

Voor Windows2003 hebben ze twee boeken :
- Complete Handboek  :  € 64,50
- Voor de systeembeheerder :  €49,95

Je kunt van beide boeken de volledige inhoudsopgave downloaden en ook van beide 'n compleet hoofdstuk downloaden in pdf-formaat om te kijken of je het wat vind.
Je hebt van Academic Service ook nederlandstalige boeken over de engelse versie van besturingssystemen.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

supermam

bedankt de eerste had ik ook gevonden en wil ik hebben,  de tweede kende ik nog niet en zal ik even bekijken...ik heb namelijk €175,- te besteden....het moet binnen de fiscale regels van de belastingdienst vallen anders krijg alleen €175 bruto....

deze boeken passen volgens mij  8)
Or was I not meant to be the one?
Where's the life I thought we would share? And should I care?

supermam

de boeken zijn besteld  :)

dit onderwerp gaat dus weer dicht
Or was I not meant to be the one?
Where's the life I thought we would share? And should I care?