Windows XP op een Packard Bell 19 inch

Gestart door Stofke, 20 maart 2003, 15:52:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stofke

Hallo

Heb hier een scherm van packard bell 19 inch, voor de rest heb ik daar niets bijgekregen, geen drivers. Mijn xp is bij de vette letters soms beetje wazig, vet komt niet duidelijk door, ofwel ligt het aan mijn graka die maar 32 mb is, laatste nieuwe driver geinstalleerd van de graka, nog altijd hetzelfde. Scherm staat op 1028*768 en op 100hz, ook al 85hz en lager geprobeerd alsook resolutie veranderd, niets helpt. Ken nog iemand die dit ook heeft, eveneens met een PB scherm. Op een 17 inch scherm van HP geen probleem alsook op het 19inch scherm van PB maar in Win98 geen probleem. Zou dat scherm de kleuren van XP nie aankunnen toch ?

groeten

stofke
There's only one thing in the world worse than being talked about and that is not being talked about

Han

Lijkt me sterk dat ie de kleuren niet aankan.
Dat kan je natuurlijk even navragen op het Packard Bell Forum
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Martijn

mischien dat je ff in het configuratie scherm, dan naar beeldscherm en dan naar vorm geving en dan naar effecten soms wil hier een beetje spelen nog wel eens helpen, vooral eens spelen met randen van letters laten overvloeien.....
Om oud en wijs te worden moet je eerst jong en dom zijn geweest

Josette

Hallo Stofke,

je moet je resolutie op 1280-1024 zetten denk ik.
Ik heb het hier zo toen gedaan, met de omzet naar een groter scherm.
En alles is nu oké!

Succes,
Josette  ;) ;)
Wie geen fouten maakt, maakt gewoonlijk niets! Groetjes van Josette

Stofke

Aan Martijn: hoe staan deze instellingen het best...

Aan Josette: is dit niet te klein om naar te lijken, denk dat mijn scherm een beetje gaat beginnen flikkeren dan maar ik zal het zeker eens proberen.

Ik moet er wel bijzeggen dat het de éne keer wel en de andre keer niet is, zou de oorzaak misschien liggen aan het systeem, draai hier winxp op een celeron 450 mhz 256 mb sdram, waarschijnlijk beetje te licht voor xp....
There's only one thing in the world worse than being talked about and that is not being talked about

Han

Stofke informeer even op het Packard Bell Forum.
Wij kunnen er alleen maar naar gissen.
Daar weten ze precies hoe en wat met jouw monitor.

De nederlandse site van packard bell is op het moment eventjes onbereikbaar  :-X
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Stofke

heb gisteren al een vraag gesteld daar maar komt nie veel reactie op.
There's only one thing in the world worse than being talked about and that is not being talked about

Han

Ja kan ook de Packard Bell Helpdesk even bellen.
Die hebben best een redelijke service.

Bij veel forums duurt het even voordat je een reactie krijgt  ;)
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Stofke

There's only one thing in the world worse than being talked about and that is not being talked about

Josette

Citaat van: Stofke op 21 maart 2003, 15:55:49Aan Josette: is dit niet te klein om naar te lijken, denk dat mijn scherm een beetje gaat beginnen flikkeren dan maar ik zal het zeker eens proberen.

Hihihihihi, hier niet!  :-X

Josette  :-[
Wie geen fouten maakt, maakt gewoonlijk niets! Groetjes van Josette

Stofke

heb het gevonden denk ik, beeldscherm - vormgeving - effecten en dan "randen van letters" uitschakelen. veel beter nu.

thanks veur de moeite...
There's only one thing in the world worse than being talked about and that is not being talked about

bjo

oke mooi dat het gelukt is doe ik deze op slot  :)
[move]there is no power like xp power[/move]