cgi

Gestart door Stofke, 05 oktober 2002, 16:13:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stofke

Heb juist een cgi-scriptje geschreven, daarna ook een html pagina voor de REPLYOK. Na het verzenden komt vanzelfsprekend de domeinnaam/cgi-bin/form.cgi maar daar komt niets op het scherm bij mij. Heb eens gekeken en die form.cgi is niet aanwezig in mijn cgi-bin map, hoe geraak ik aan die form.cgi, versta dit nog nie goed, kan mij iemand helpen. De server ondersteund cgi.

groeten

stofke
There's only one thing in the world worse than being talked about and that is not being talked about

Zandman

Stofke ik heb een site met uitleg over cgi-bin gevonden
Weet daar zelf niet zoveel vanaf hebben wij maar heel even geprobeerd toen met het forum maar hebben toen de andere vorm PHP/Mysql genomen
Misschien heb je hier wat aan.
een dag niet gelachen
is een dag niet geleefd.

Stofke

Ok, zal wel ff kijken, is toch raar dat het hier niet lukt, ik blijf verder proberen, alvast bedankt Zand.

groeten
There's only one thing in the world worse than being talked about and that is not being talked about

Stofke

olé, deze middag scriptje geschreven en gelukt, na het invullen van de gegevens en het verzenden komen de ingegeven gegevens, wel beetje werk aan maar 't lukt, testje op http://users.pandora.be/Stofken/Prono-Stofke/Speeldag9.html

groeten

stofke
There's only one thing in the world worse than being talked about and that is not being talked about

Zandman

Ziet er goed uit stofke toppie .
Doe ik je nog niet na een cgi script schrijven.
een dag niet gelachen
is een dag niet geleefd.

Stofke

dank je voor het compliment zand ;)
There's only one thing in the world worse than being talked about and that is not being talked about