Windows Media Player

Gestart door chrissie1, 04 november 2005, 20:12:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

chrissie1

Hallo Wie kan mij helpen. Ik heb windows XP Professional op mijn computer staan. Nu wil ik via mijn muziek een CD branden via de Media Player. Nu krijg ik als ik 11 nummers heb geselecteerd bij alle nummers te lezen Past niet. Zelfs als ik maar 1 nummer selecteer als ik toch probeer te branden gaat hij wel conviteren maar branden lukt niet. Het heeft mij al een paar CD tjes gekost en nu weet ik het niet meer.Kan iemand mij helpen. Bij voorbaat mijn dank. Chrissie


Edit Bugs: e-mail adres verwijderd. Je wilt niet bestookt worden met spam nadat een e-mail sniffer je adres heeft gedetecteert toch? Daarbij worden alle vragen die via het forum worden gesteld ook via het forum afgehandeld. Daar is het tenslotte een forum voor, en kunnen anderen er ook van leren. ;)

Bugs

Ik zag in een eerder topic dat je ook al problemen had met branden. Is daar nog wat uitgekomen, je hebt namelijk geen reactie meer gegeven op het antwoord van Han.



Het is inmiddels 8 januari 2006. Ik neem aan dat het probleem waarvoor dit topic geopend werd allang opgelost is, anders was de topicstarter er wel op teruggekomen. Dit topic gaat dicht. De topicstarter kan het topic zo nodig laten heropenen middels een PM aan een van de teamleden.

Groetjes van Bugs