Audio CD Branden met Nero

Gestart door chrissie1, 14 augustus 2005, 15:02:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

chrissie1

Goede middag ik ben een nieuw lid en weet nog niet zo goed hoe het allemaal gaat.
Ik heb even een vraagje over branden met Nero Version 6.6.0.1.Als ik 20 nummers wil branden doet hij er 15 en krijg vervolgens een fout bericht. Ik heb het foutenrapport uitgeprint maar kan er niets mee. Hij geeft o.a. aan dat de Disc changed. Ik heb het 2 keer geprobeerd met hetzelfde resultaat.
Kan iemand mij helpen. Mijn dank en vriendelijke groeten Chrissie1 :-[

Zandman

Welkom op pcn.
Wat voor windows heb je op de computer staan heb je de laatste tijd wat veranderd het zij nieuwe software geinstalleerd of nieuwe hardware?
Is dit alleen bij deze cd die je wil branden of heb je het ook met andere cd's?
Loopt nero vast op 1 bepaald nummer?
een dag niet gelachen
is een dag niet geleefd.

chrissie1

Ik heb windows XP het is de eerste keer dat ik een CD wil branden vanaf de harde schijf. Kopieeren lukt wel.
Die eerste 15 zijn heel goed gelukt maar dan stopt hij er mee.
Bedankt.

Zandman

Past wat jij wil branden op 1 cd dat kan je onderin nero zien .
15 nummers voor een muziekcd is volgens mij wel zo'n beetje een volle cd namelijk.
een dag niet gelachen
is een dag niet geleefd.

chrissie1

Dank je wel. Ik dacht dat het wel ging. Onderaan Nero gaf hij volgens mij aan dat het wel kon. Maar misschien zag ik dat verkeerd. Ik ga het nog eens proberen dan met 15 nummers. In ieder geval heel hartelijk bedankt voor je hulp. Ik ben n.l. nog maar een beginneling.
Met vriendelijke groeten Chrissie :D

Han

Op deze pagina bij Nero staat een uitgebreide uitleg hoe je een Audio-CD kunt maken.
Misschien heb je daar nog iets aan? Je hebt om de handleiding te kunnen lezen de Adobe Acrobat Reader nodig.

Edit Bugs: Het is inmiddels 10 september 2005.
Ik neem aan dat het probleem waarvoor dit topic geopend werd is opgelost.
Dit topic gaat dicht. Op verzoek van de topicstarter kan het door een teamlid weer geopend worden.

Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!