foutmelding 1706 in word

Gestart door marloes, 23 januari 2006, 13:37:00

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

marloes

Hoi

ik heb even een vraag voor iemand anders die pc leek is
Ik ben er langs geweest op te helpen maar kom niet verder
Ze heeft een mail gehad die opend ze en dan komt word te voorschijn en dan komt de volgeden foutmelding
Fout 1706 het heeft ermee te maken dat de woorden in de zinnen worden afgebroken met een - er tussen
als ik op annuleren klik start word gewoon op en is het bericht te zien met de - tussen sommige worden die aan einden van een zin zijn
Ik heb al gezocht bij microsoft maar er kom niet niet de juiste oplossing naar boven
Ze heeft windows XP home
en office 97
office 2000 kan er niet op daar meer omdat ze op 1 of andere mannier iets heeft zitten rommelen met upgraden naar andere office
ik weet niet wat ze allemaal uit spookt er waren al wat icoontjes en proggies spontaan verdewenen
zoals het icoontje mijn computer
zo lang bewegen nog kan dan doen

Han

Je krijgt fout 1706 als je een word-template die gemaakt is voor Word2000 opent in Word97.
Op deze Microsoft pagina staat informatie en twee workarounds voor dit probleem.

Met hetzelfde foutnummer geeft office ook aan dat er bestanden missen. Dus dat zou het ook nog kunnen zijn.

Office 97 is inmiddels zo'n 10 jaar oud. Het programma kan de opmaak van de huidige versies niet meer aan.
Als ze zoveel problemen kreeg met Office2000 waarom heeft ze dan niet bij Microsoft aangeklopt?
Illegale versie soms?
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

marloes

het bestand wat ze heeft gekregen kwam van iemand met word2002 en zei heeft office 97
omdat ik er office 2000 niet op kreeg door geklooi van haar ermee ze had wat updates zitten doen over office 97
en ze leest niet goed voor ze iets doet en ze luisterd niet naar me
ze heeft zitten klooien met dat prog zodat office 2000 er niet op ging.
ik heb nu onder tussen office 2003 hier liggen ik zal die erover heen proberen te zetten en kijken
of het probleem dan is opgelost
en jou advies opvolgen
je hoort nog van me of gelukt is
het is een legale versie 97 en 2000
zo lang bewegen nog kan dan doen

Han

Als je office97 eraf gooit dan blijven er registersleutels achter die de installatie van een nieuwe office kunnen verstoren. Heb je een officiële Office97 cd dan vind je daarop daar een cleantooltje (offclean97.exe) die de oude registersleutels verwijderd nadat je Office97 verwijderd hebt. Office97 dus eerst via de gewone weg verwijderen (via configuratiescherm/software) en dan daarna dat cleantooltje even draaien om de restanten te verwijderen.

Dat staat op de cd in de map \valupack\offclean\OFFCLN97.EXE
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

marloes

dank han ik ga dat morgen proberen dan heb ik daar een afspraak om die pc te maken
ik heb alles gevonden wat je gemeld hebt om het probleem op te lossen
je hoort nog of het gelukt is
zo lang bewegen nog kan dan doen

marloes

zo gister tijd bezig geweest om alles daar goed te krijgen
eerst office 97 eraf gehaald en dan met verwijder tool de rest en dan verse office 2003 erop gezet dat lukte niet
hij vroeg om bestand dat er niet was.
heb toen 97 er weer op gezet en toen office 2003 en toen deed office 2003 het wel
heb alles daar geupdate en alles werkt

dus deze mag dicht
zo lang bewegen nog kan dan doen

Bugs

Fijn dat het je is gelukt, Marloes. :)
Ik sluit het af.
Groetjes van Bugs