Zwart scherm, pc blijft draaien

Gestart door pc dummie, 06 januari 2010, 20:42:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

pc dummie

Sinds gister is Norton verlopen en heb ik er even avg opgezet tot ik een nieuwe Norton aanschaf,
ik zit net achter de pc en was hem even aan het scannen in veilige modus voor de zekerheid of ik geen virus of spyware e.d had,
opeens wordt het hele beeld zwart en knippert het aan/uit knopje van de monitor wat normaal stand by betekend,
de pc draait nog steeds het groene lichtje dat normaal gesproken knippert op de pc kast zelf blijft nu aan 1 stuk door branden.

Ik heb de monitor van de pc losgekoppeld en toen ging het scherm aan,
zodra ik de kabel weer vastkoppel aan de monitor wordt het beeld zwart en gaat het stand by knopje knipperen.

Ik durf niet de stekker eruit te trekken, om daarna de pc opnieuw op te starten omdat ik niet weet wat er aan de hand is...
kan dit een crash zijn?


ter informatie het gaat om
Windows Vista 64 bit.

pc dummie

Ik heb inmiddels toch maar de stekker eruit getrokken...
en nu heb ik gewoon weer beeld.
Hoop dat dit zo blijft maar vind het wel raar...

Han

Het is een nieuwe pc met garantie er nog op dus doet ie dat weer neem dan contact op met de winkel waar ie gekocht is.
Kan van alles zijn in het beeldgedeelte. (videokaart die kapot aan het gaan is, defecte drivers, probleem met de monitor, defecte kabel)
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

pc dummie

Oke...
nou ik hou het wel in de gaten als het weer gebeurd dan neem ik wel contact op met de winkel.
Bedankt iig!

Groetjes