PC samen stellen

Gestart door pieter van v., 01 september 2009, 11:10:19

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

pieter van v.

Beste allemaal
ik ga nu weer naar school toe en heb binnenkort een pc nodig
ik wil het liefste eentje samen stellen want dat schijnt het goedkoopste en het beste te zijn. ik ben iemand die niet super veel game't maar heb wel een HD scherm dus heb het liefst een hd ondersteunende video kaart. Ik download redelijk veel en hou van muziek dus wil graag een gemiddelde geluids kaart mijn verdere ijsen zijn veel ruimte en een beetje snel heid. Ik heb een budget van rond de 300 euro nou was mijn vraag wat is het beste in kwaliteits prijs verhouding? kunnen jullie me wat producte aan wijzen en linken waar je goede berichtover hoort? Alvast bedankt!!! :goed

Han

Tja zo kom je er wel heel makkelijk vanaf niet? Misschien zelf ook wat initiatief tonen en research doen naar wat je hebben wil en wat de reviews van die producten zijn. Dat gaat echt niet iemand helemaal voor je doen allemaal. Hou ook dit in gedachten..

Videokaart en voeding die die videokaart zijn de belangrijkste dingen waar je je op moet concentreren. Voor de verdere dingen die je ermee wil heb je eigenlijk geen speciale eisen nodig. Elke huidige PC kan dat aan. Ik heb hier bijvoorbeeld nog een Pentium 4, 3,2ghz met een "Ati Radeon 3800" videokaart en een modulaire coolermaste voeding in mijn PC. De PC is 4,5 jaar oud maar heeft al wat jij ervan verwacht. Zo'n modulaire voeding is wel prettig. Dat houd in dat je de voeding hebt met alle kabels die erbij zitten los. Je gebruikt alleen de voedingskabels de nodig zijn wat een hoop kabelbende scheelt in je kast. Minder overbodige kabels betekent een betere airflow en dus een betere koeling. Dat is wel prettig want de videokaarten die HD ondersteunen zijn behalve hoge stroomverbruikers ook behoorlijke warmteproducenten.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

pieter van v.

ja dat klopt wat je bedoelt met makkelijk maar ik heb weinig ervaring in het samenstellen van een pc heb je mischien een goeie website die een goede prijs kwalitijds verhouding heeft?

Han

Er zijn zoveel sites van zaken die PC's verkopen.

Kijk bij Tweakers.net eens op prijzen en shop/product reviews.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Han

PC zal al wel gekocht zijn want er komt geen reactie meer.
Opo slot dan maar. Mocht je willen heropenen, stuur me dan even een PM.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!