Driver bluetooth peripheral device - Sony VAIO VGN-AW21m/h

Gestart door bul, 24 augustus 2009, 19:37:13

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

bul

goedenavond han
ik heb een sony laptop vgn-aw21m , ben er dik tevreden mee , maar ik krijg steeds de melding nu van bleutooth peripheral device instaleren, ik heb daar geen driver van blijkbaar en ondersteunig kan ik ook nergens vinden , ben trouwens niet zo goed met die onderwerpen
ik veronderstel toch dat ze een driver bedoelen , als ik googel dan zie ik dat er nog meer mensen zijn met die problemen, sorry voor de last maar ik vind nergens niks ,mss dat jullie een oplossing hebben
groetjes roger
bulterrier

Han

Ik heb je topictitel verduidelijkt. Nu kun je zien waarover het topic gaat met alleen "drivers??" was dat niet het geval.  ;)

Ik neem aan dat je de Sony Vaio vgn-aw21M/H bedoelt? Ik vind het type met alleen de m op het eind niet.
Heeft je bluetooth ooit gewerkt op deze laptop of krijg je die melding al vanaf het begin?

De site van Sony Vaio heeft op het moment vreselijk kuren maar daar zou bij de drivers die bluetooth-driver toch moeten staan, als er op de laptop nog het meegeleverde besturingssysteem staat. Zie deze link voor de ondersteuning van de serie van jouw laptop. Ik neem aan dat je de laptop na aankoop op de site van sony geregistreerd hebt. Je kunt dan als er iets niet naar wens gaat contact opnemen met de online VAIO service. 


Lukt het met de site van sony morgenochtend nog steeds niet, kijk dan hier eens. Daar staan verschillende versies van de sony driver voor bluetooth voor jouw type laptop. Uiteraard niet dat "driver detective" proggie van die site installleren hé. ;)


Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

bul

goeiemorgen han
voor je vraag over bleuthoot , ja dat werkt goed , maar problemen zijn begonnen toen ik mijn gsm op pc heb aangesloten , en sindsdien krijg ik die melding als ik een film bekeken heb (krijg die melding als ik het programma waarmee ik die film bekeken heb afsluit) alles werkt nog ,maar alleen die melding verschijnt telkens
en d
bulterrier

bul

sorry han , verkeerde toets ingedrukt
ik wou zeggen, en dan die serie vermelding vond ik ook raar , die laatste letter die staat niet op mijn laptop , en die staat inderdaad ook niet op de sony website
verder heb ik ook nog een bericht verstuurd naar sony , als ik daarop antwoord krijg met een oplossing dan laat ik het je weten
in ieder geval bedankt voor je antwoord
groetjes roger
bulterrier

Han

Dan zoekt ie bij het vragen naar een "bluetooth peripheral device" niet naar de driver van de laptop maar naar de driver van de gsm!

Wat voor een telefoon is het. Als er software bij zit installeer die dan eens. Alle kans dat je melding daarna weg is.
Als je niet van plan bent om je telefoon aan te sluiten dan kun je ook in je apparaatbeheer de "bluetooth peripheral device" waar waarschijnlijk nu het gele uitroepteken bijstaat verwijderen. Dan wordt er door windows niet meer naar gezocht. Bij het aansluiten van de telefoon is er een installatie gestart door vista die niet afgerond is. Vandaar die melding steeds.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

bul

 ;D inderdaad , geel vraagteken weg gedaan en probleem is opgelost , heb trouwens een gsm samsung maar daar zat niks geen instalatie cd bij of zo , maar het is voor mij opgelost
veel dank en groetjes
roger
bulterrier

Han

Fijn dat het opgelost is Bul. Ik sluit 'm hiermee af.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!