CPU continu 100%

Gestart door pc dummie, 25 juli 2009, 15:48:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

pc dummie

Ja bij mij was het ook het geval toen ik servicepack 2  geïnstalleerd had,
SRS audio heb ik inmiddels verwijdert en tot nu toe ziet het erna uit dat de pc normaal werkt,
ik kijk het nog heel even aan en mocht ik nog fouten ondervinden dat verwijder ik als nog het servicepack.

Han

Nu eerst maar eens kijken of bij jou het verwijderen van SRS Audio een permanente oplossing bied.
Echt nodig heb je het niet, toch?

Dat servicepack verwijderen is eigenlijk geen optie omdat je die qua beveiliging echt nodig hebt. Verwijder je 'm dan kun je zelfs op den duur geen updates meer downloaden totdat je 'm weer installeert.
Ik had de mazzel dat er voor mijn laptop een XP-driver-pack te downloaden was. Daarmee heb ik de mijne nu gewoon weer onder WinXPpro SP3 draaien en alles werkt weer als een tierelier.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

pc dummie

Nee dat heb ik niet nodig.

Oke gelukkig heb ik het nog niet verwijdert dan..
Ook handig dat jij gewoon een XP-driver pack kon installeren is dat ook weer opgelost. :)
Ik kijk het even een paar dagen aan hoe t gaat en als ik geen problemen meer ondervind is het wat mij betreft opgelost.
Ik laat het weten!

Groetjes

Han

Ik laat dit topic nog een weekje open zodat je even kunt neerschrijven hoe het gaat.

Yep ik ben erg blij dat de laptop hier nu weer okee werkt.
Ik zit er nu op te werken en hij gaat weer als de brandweer  :)
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

pc dummie

Hoi Han wat mij betreft mag het topic dicht hoor ik heb geen problemen meer ondervonden de pc werk weer goed  :goed
Bedankt voor de hulp.

Groetjes

Han

Da's hertstikke goed nieuws joh  :goed

Ik sluit het topic af.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!