installatie GeForce2GTS lukt niet

Gestart door marian, 26 oktober 2002, 20:57:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

marian

Potver nu heb ik een nieuwe videokaart aangeschaft en het installeren wil maar niet lukken ik heb de oude videokaart ge-de-installeerd maar ik heb negatief beeld :( Ik kom niet verder als 16 kleuren
Eindelijk XP Prof
Groetjes Marian en een poot van Kazan ,

bjo

heb je bij die geforce2gts ook een gebruiksaanwijzing gekregen marian ?
[move]there is no power like xp power[/move]

marian

Ik ben niet Joke maar Marian maar dat maakt verder niets uit ;)maar wat bedoel met instructies ik doe de cd-rom erin en mijn beeldscherm is 16 bits geworden terwijl ik voorheen 256 kleuren en meer had
Eindelijk XP Prof
Groetjes Marian en een poot van Kazan ,

bjo

oh sorry marian

heb je er een oude kaart er in gehad
heb je daarvan de drivers verwijderd
heb je de nieuwe kaart toen eerst door het systeem laten detecteren
en heb je toen die erom vroeg de cd in je driver geplaatst
[move]there is no power like xp power[/move]

marian

Ja zo heb ik het nu gedaan eerst wilde het niet lukken maar dat kwam omdat ik oude videokaart er al uit had gehaald dus die eerst weer terug gezet en toen gede-installeerd maar nu zie ik alles negatief :(
Eindelijk XP Prof
Groetjes Marian en een poot van Kazan ,

bjo

hier kun je de resolutie instellen

configuratie/vormgeving en thema's/beeldscherm resolutie/instellingen/kleurkwaliteit.

stel daar in welke jij nodig hebt
[move]there is no power like xp power[/move]

marian

Het is nog niet echt gelukt hoor maar het negativebeeld is in ieder geval weg pfffffff maar ben nu al vanaf 4 uur vanmiddag bezig en gooi even de handdoek in de ring en kom morgen terug zie het even niet meer zitten sorry ::)
Eindelijk XP Prof
Groetjes Marian en een poot van Kazan ,

bjo

heb je de resolutie nu naar boven gezet marian ?

als dat zo is en het is beter en nog niet goed zet hem dan nog iets hoger om te zien of dat beter is
[move]there is no power like xp power[/move]

bjo

je moet ook eerst altijd de gebruiks handleiding door lezen want daar staan hele handige tips in
[move]there is no power like xp power[/move]

marian

Ken er gewoon niet van slapen maar blijf klooien met die kaart Krijg nu te zien
Your motheboard is using an Ali,Sis or Via series of chipset
We strongly recommend ypu to install the IDE or bus master drive that comes white your motherboard and enable he DMA mode for accessing your DVD-Rom   Not enabling mode ore using an improper IDE driver migt either degrade the performance of Power DVD or even prevent Power DVD from properly executing. For more info....

Mijn engels is 3xnx dus nu kom ik helemaal niet meer uit
Eindelijk XP Prof
Groetjes Marian en een poot van Kazan ,

Han

Marian er komt zo langzamerhand zoveel bij kijken dat het misschien toch verstandig is om met computer én videokaart een afspraak te maken in de winkel. Als je nu van alles gaat proberen draait het misschien uit op een onstabiel systeem en daar zit je vast niet op te wachten, toch?? Dan raak je van de regen in de drup.
Zij kunnen 'm waarschijnlijk zo voor je installeren of je een andere videokaart adviseren, die op jouw systeem minder problemen veroorzaakt.

Kop op joh, een computer is het niet waard om wakker van te liggen. Lekker gaan slapen hoor.  ;)
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

marian

YEAHHHHHHHHHh je gelooft het niet maar nadat ik computerland een email heb gestuurd en toen ik vanaond thuis kwam zag dat ze nog hadden gereageerd werd ik natuurlijk weer  ::)maar het is maandag en waarschijnlijk is de winkel dan dicht ;) dus zelf toch weer vogelen en wat denk je ik moest de drivers van het internet afhalen ik klikte op het icoontje van hercules en toen kwam ik op hun site en vandaaruit moest ik ze downloaden ;D weet ik veel  :hamer ik ben toch een beginner maar het is me toch gelukt nu morgen even kijken hoe ik de tv of video kan verbinden met de DVD die IN de pc zit en dan ben ik weer een gelukkig meissie 8) maar nu als een speer naar m`n mandje want ik heb pc-ogen nu de drivers goed gelukt zijn is me beeldscherm ook weer ok dus Han je snapt het al he van mij mag er een groot slot op en hopelijk hoeft er er niet meer van af ;D
Eindelijk XP Prof
Groetjes Marian en een poot van Kazan ,

Han

Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!