Vraag over afsluiten van topics

Gestart door johny3329, 17 januari 2013, 06:04:04

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

johny3329

FF een vraagje, ik zie dat oude topics altijd afgesloten worden + het OK  tekentje, is het niet makkelijker om alleen het ok tekentje te houden en het afsluiten van het topic niet.

Regelmatig zie ik wel een postjes waar dan een antwoordt is gegeven waarmee een topic wordt opgelost, maar die tip misschien al lang weer verouderd is, of  een makkelijkere oplossing voorhanden is. De oorspronkelijke topicstarter heeft er dan misschien niet veel meer aan, maar volgende lezers misschien wel.
Je kan dan wel een van de mods vragen een topic weer open te gooien om je melding eronder te plakken, maar dat lijkt me wer zo omslachtig.

Han

De topics worden na het oplossen afgesloten om het lastiger te maken voor spammers.
We hebben voordat we dit deden al tig keer gehad dat spammers het halve forum volgekalkt hadden.
Dat is nu minder mogelijk. We gaan dit ook niet veranderen.

Het heeft bovendien weinig zin om hele oude topics omhoog te schoppen.
Als mensen vragen hebben kunnen ze die altijd stellen. Met computers veranderen de mogelijkheden om een probleem te lijf te gaan heel regelmatig. Wat je bij wijze van spreke vandaag schrijft is na een paar maanden alweer achterhaald. Wil men dus "verse info" dan is het zaak om naar de datum van het oude topic te kijken en zonodig een nieuwe vraag erover te stellen.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Format Arie


Han

Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!